Kyllä se Alonso taisi onnistua!
Minä oon pohtinu tässä tuota Alonson kautta.
Kyllä se näyttää siltä, että mies oikiasti onnistui tosi hyvin. Eikai sitä voi kiistää, fantastinen kausi. Muutama moka tuli, mutta ne oli osittain tallin kanssa tehtyjä. Japani ja Montreal (renkaat suli) tulee mieleen, muuten melko nappiin meni kausi.
Ja oon kyllä rehisti sitä mieltä, että jos Alonso olisi voittanut mestaruuden niin ei olisi tehnyt sitä parhaalla autolla, sekä RB että McLaren oli parempia autoja.
Nyt kuitenkin pari olennaista juttua enneku joku hermostuu:
Alonson hyvä kausi tarkoittaa ettei se tee sitä enää toista kertaa!:idea:
Alonson hyvä kausi EI OLE pois muiden kuskien suorituksen hyvyydestä ym, suodaan nyt kerrankin Alonsolle sille kuuluva hyvyys.
Renault kaudet ovat painaneet mieltä sen verran etten ole pitänyt Alonsoa ihan top3 kuskina, mutta kyllä 2010 ja tämä 2012 olivat sellaisia vuosia Alonsolta, että taitanee peitota historian (joka on vain minun mielessäni oma käsitykseni) ja annan Alonsolle suuremman arvon kuin ennen.
Mielestäni tämä kausi osoitti, että Hamilton, Vettel ja Alonso ovat formuloiden ykkösmiehet. Jokainen näistä oli nopeutensa puolesta tallikavereihin nähen toisella tasolla (vaikka Buttonkin jonkun voiton otti niin ei se mikään maaginen ollut missään vaiheessa nopeutensa puolesta).
Muista kuskeista ei tarvi puhua tässä yhteydessä kun ei aja kärkipään autoilla.
(ellei sitten puhu näistä kakkosmiehistä)