Ganador
Banned
No elä sitten illuusiossasi.Et varmaan huomannu miten Räikkönen oli kokoajan jumissa hitaiden autojen takana.
Miksei mennyt ohi?
No elä sitten illuusiossasi.Et varmaan huomannu miten Räikkönen oli kokoajan jumissa hitaiden autojen takana.
Miksei mennyt ohi?
Ei ollut kuulemma Alonson vika tuo etusiipihässäkkä.
Eipä tietenkään, koska Alonsohan ei tee koskaan mitään väärin.
Sontander voi suuttua jos heidän maksukuskia syytetään![]()
Ei ollut kuulemma Alonson vika tuo etusiipihässäkkä.
Eipä tietenkään, koska Alonsohan ei tee koskaan mitään väärin.
No ei tietenkään! Hulluahan tuollaista olisi edes väittää! Se siiven rikkoutuminen ei varmaan alunperinkään ollut sekään Alonson vika vaan siivessä oli materiaalivika tms. joka ei kestänyt Alonson 120% painostusta vaan hajosi heikkouttaan.
Ei paljon eroa maikkarin kommenteista tämä threadi, surkeaa katseltavaa...
Olisi vaikea uskoa, että toikki mikä käsittelee Alonsoa voisi tuoda asiallista keskustelua. Se itse puhuu samalla tasolla kuin maikkarin kommentit.
Olisi vaikea uskoa, että toikki mikä käsittelee Alonsoa voisi tuoda asiallista keskustelua. Se itse puhuu samalla tasolla kuin maikkarin kommentit.
Painu nyt jo sinne maikkarille.
Ahdistaako kun Alonsosta puhutaan totuuksia?
Ennenkin on nähty tapauksia joissa rikkinäinen etusiipi on jopa lisännyt auton nopeutta, sitä en kiistä etteikö tuo siipi ollut muille ja Alonsolle itselleen vaaraksi. Mutta miksi Alonso tästä asiasta valehtelisi, tai Domenicali?
Mä en ainakaan ole väittänyt, että Alonso tai Ferrari olisi suoranaisesti valehdellut, mutta milloinkohan Ferrari olisi syyttänyt Alonsoa yhtään mistään? Ei nyt ihan heti tule mieleen, milloin tätä pumpulisuojattia olisi runneltu tallin toimesta.
Kyllähän omia suojellaan, sehän on selvä.
Jotenkin se käsitys on vaan kaikilla vihaajilla niin syvällä että Alonso muka aina olisi vain selittelemässä ja valehtelemassa.
Alonson kohdalla siihen vain ei ole ollut tarvetta.Ei pidä paikkaansa kuin Ferrarin kohdalla. Muiden tiimien päälliköt (ja muut johtohenkilöt) saattavat hyvinkin avoimesti arvostella kuljettajiaan - myös ykköskuskeja.
Ei pidä paikkaansa kuin Ferrarin kohdalla. Muiden tiimien päälliköt (ja muut johtohenkilöt) saattavat hyvinkin avoimesti arvostella kuljettajiaan - myös ykköskuskeja.
Ihme ja kumma! Mistähän tällainen voi juontaa juurensa?![]()