Mielenkiintoista nähdä miten Ferrari ratkaisee lämpöongelmat jos autosta tehdään kompakti pakkaus vastaamaan Williamsin ja Mclarenin kehitystä. Luulisi että 2003Ga:n ennakoitua huonompi menestys pakottaa uudelta autolta tätä vuotta parempaa suorituskykyä, ja sitähän ei saavuteta jos auto ei ole "radikaali". Miten radikaaliksi se sitten uskalletaan tehdä että auton testaamiseen jää aikaa (Mäcci on jo testannut omaa autoaan), se jäänee nähtäväksi. Eiköhän 2004 ole jonkinmoinen kopromissi, ja suuret uutuudet piilevät melko maltillisten kuorien alla (maybe 2003 Williams look-a'like vähän pidemmälle kehitetyllä aerodynamiikalla).
Tai eihän sitä tiedä vaikka Ferrari olisi kaikessa hiljaisuudessa suunnitellut saman tyyppistä konseptia yhtä aikaa Mclarenin kanssa. Silloin ainut ongelma olisi riittävä testaus, Fioranokin kun saattaa olla kolean puoleinen talvella, vai sataakohan sinne pysyvää lunta? doubtful