Ai että on hieno. Mites tulevaisuudessa noi pehmeet renkaat merkitäänKyllä tuo piirros näyttää vaan hyvältä leveämmälläkin etusiivellä.
Bridgestonen teksti varmaan eri värinen. Tai tesktin tausta, niin kuin edesmenneessä Champ Car-sarjassa.Ai että on hieno. Mites tulevaisuudessa noi pehmeet renkaat merkitään
Ei tiedetä vielä kummale puolelle se tulee,joten tossa on kummallakin puolella.Yksi nappi tulee vain.Kaks nappia KERSsille?
Kai se nyt itse itsensä sentään lataa. Voi olla ihan käytännöllinen että on molemmin puolin napit.En ole varma,mutta toinen lataa ja toinen boostaa
Juu tarkistin asian ja ylemmässä postissa on vastaus:thumbup:Kai se nyt itse itsensä sentään lataa. Voi olla ihan käytännöllinen että on molemmin puolin napit.
Eikös pohjalevyn pitänyt olla tasainen etu- ja takarenkaiden välillä? Tuossa ei näytä siltä, vai liekö kuhmura vaan levyn päällä?Kyllä tuo piirros näyttää vaan hyvältä leveämmälläkin etusiivellä.
Aamu kymmenestä alkaen Ferrarin virallisilta sivuilta löytyy kuvia autosta ja muuta sälää.Onko mitään infoa että kello moneltako auto julkistetaan?
Heh, vähän sama juttu.Tunti ja 44 minuuttia vielä! Harmi että olen koulussa silloin... täytyy varmaan välitunnilla yrittää päästä koneelle