Mediaprofeetta
Well-known member
Aika paljon ovat maksaneet. Luulis että olis irronnut halvemmalla.
Et ole yksin:thumbup:Tinppa sanoi:Joo, useita vuosia sivusilmällä kävin jotain aina lukemassa kunnes herranvuonna 2005 uskalsin jopa rekisteröityäkkin, ajattelin josko mulla olisi jotain sanottavaa.. mutta eipä sitä ole hirveästi ollut..
Jotku kun eivät perusta mielipiteitään faktoihin, vaan omiin tuntemuksiin.Moe Szyslak sanoi:Mustiskuusviis ei ainakaan tiedä F1-auton suunnittelusta, rakentamisesta ja kehittämisestä mitään. Pihalla kuin tamppooninnaru.
Joo siis ymmärrän miksi Alonso on lähdössä, mutta miksi Ron päästäisi Alonson pois ilman tuntuvaa korvausta sopimuksen ennenaikaisesta lopettamisesta.Sue_me sanoi:Säästö palkkakuluissa eikä tarvitse kuunnella jatkuvaa v****ilua oman tiimin sisällä...
Luulin että tästä Schumi-skeidasta olisi jo päästy eroon kun se lopetti.Mustiskuusviis sanoi:Tarkennetaan: ilman Schumia Brawn Bryne ja kumppanit eivät olisi ikinä saavuttaneet vastaavaa menestystä ja ilman loistavaa taustajoukkoa Schumi ei olisi ikinä ollut niin ylivoimainen. En ikinä ole väittänyt että kuski olisi ratkaiseva osa, vaan vertasin Schumia muihin kuskeihin. Schumilla oli ilmiömäinen kyky saada tuo Ferrarin dream-team a) kasaan b) puhaltamaan yhteen hiileen.
Siksihän Schumin auto ei koskaan hajonnut. Mies valitsi omakätisesti jokaisen mutterin ja itse asiassa materiaalitkin mies hankki/keräsi itse. Siksi tehtaalta ei koskaan osunut Schumin kohdalle epäluotettavia osia.Matxi sanoi:Luulin että tästä Schumi-skeidasta olisi jo päästy eroon kun se lopetti.
No ei siinä, onhan se kiva että jotku luulee vieläkin että Schumi teki Ferrarinsa alusta loppuun, ensimmäisen ruuvin ensimmäisestä jengasta takasiiven tarran liimailuun asti.
Joo, tää on taas näitä poikasia jotka on mahtavaan kahdenkymmenenyhden ikään mennessä ehtineet kehittyneet todellisiksi asiantuntijoiksi formuloiden suhteen. Ja vielä ajamatta metriäkään sellaisella. Täysin ilman mitään henkilökohtaista kontaktia alaan. Vittu mikä luonnonlahjakkuus! Miten on mahdollista että yksikään formulatalli ei ole tuollaista täydellisyyttä jo palkannut vuosia sitten.Mustiskuusviis sanoi:"Näinköhän oli...
Ferrarilla ovat kuitenkin eri mieltä sinun kanssa, joten enköhän minäkin uskalla olla."
Ole hyvä vaan. Kysyppä itseltäsi millaista kommenttia odotit oman tallin väeltä, kuskista joka on juuri tuonut mestaruuden talliin? Vaikka toisten rakentamalla autolla... Se että tulee sinuksi ajettavan auton kanssa ja sillä että osaa kehittää ja rakentaa autoa alusta loppuun ja ymmärtää tekniikkaa on kuule iso ero. Ja koko alkukauden Kimi räpelsi sen ajettavuuden kanssa, kun Massa ajoi voittoja ja paaluja.
Mutta makuasioista on turha kiistellä sanoi koira kun....
OT, mut eipä tuo toisen haukkuminen, iän tai muun kriteerin perusteella sinuakaan kovin korkealle nosta.haalz sanoi:Joo, tää on taas näitä poikasia jotka on mahtavaan kahdenkymmenenyhden ikään mennessä ehtineet kehittyneet todellisiksi asiantuntijoiksi formuloiden suhteen. Ja vielä ajamatta metriäkään sellaisella. Täysin ilman mitään henkilökohtaista kontaktia alaan. Vittu mikä luonnonlahjakkuus! Miten on mahdollista että yksikään formulatalli ei ole tuollaista täydellisyyttä jo palkannut vuosia sitten.
Ja oisko nuo kuitenkin mielipiteitä eikä makuasioita, ja toisekseen, mistäs sitä sitten kiistellään ellei niistä?
Vaikken tuosta Schumihöpinästä suurinta osaa allekirjoitakaan, niin tämä on vähän pöhkö argumentti. Tulosten suhteen voi olla hyödyllisempää antaa kauden aikana testiaikaa sille kisakuljettajalle, jolla on eniten ongelmia hyvän testikuskin sijaan. Vähemmän yllättäen Kimi ja Kubica on yleensä mainittu niinä kuljettajina, jotka ovat olleet suurimmissa vaikeuksissa uusien Bridgestonejen kanssa.Moe Szyslak sanoi:Oliskohan sillä vielä tiedossa miksi Kimi ajoi kuskeista toiseksi eniten (Kubica eniten) testejä tällä kaudella, jos on niin huono a) testaamaan ja kee) antamaan palautetta?
Ok.Chip^ sanoi:Tuon lehden nimi pelkästään kuulostaa aika epäluotettavalta ja jututkin taitaa olla paskaa :thumbdown
Aivan. Tekninen puoli ja mekaanikot kehuu kun ei työnnä nenäänsä joka asiaan. Pitävät todella....Bobakki sanoi:Vaikken tuosta Schumihöpinästä suurinta osaa allekirjoitakaan, niin tämä on vähän pöhkö argumentti. Tulosten suhteen voi olla hyödyllisempää antaa kauden aikana testiaikaa sille kisakuljettajalle, jolla on eniten ongelmia hyvän testikuskin sijaan. Vähemmän yllättäen Kimi ja Kubica on yleensä mainittu niinä kuljettajina, jotka ovat olleet suurimmissa vaikeuksissa uusien Bridgestonejen kanssa.
Mitä tulee Kimin tekniseen palautteeseen, niin entisistä talleista sitä on pääosin kehuttu. Räikkönen ei ehkä kerro, miten ongelmat voitaisiin ratkaista, mutta on insinööriensä mukaan erittäin hyvä kertomaan, mitä autolta tahtoo ja missä vika on. Kimi ei ole Schumacherin kaltainen motivaattori tai tiimiä myös radan ulkopuolella eteenpäin puskeva hahmo, vaan hänen vahvuutensa ovat muualla. Kysymys kuuluukin, miksi pitäisi olla?