Ferrari vuonna 2010

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

maradona

Resistive User
Liittynyt
6.3.2005
Viestit
4616
Sijainti
Me seisotaan hattu kourassa maailman reunalla
Minusta ihan nuo valkoiset siivet ovat ihan tyylikkään näköiset. Mutta mitä eniten ihmettelin oli se, että auto näyttää (ainakin näin amatöörin silmään) aika paljon viimevuotiselta. Kaipa ne suurimmat viat sitten olivatkin sen kuoren alla.
 

Slimedge

Well-known member
Liittynyt
2.11.2006
Viestit
104
Sijainti
SuomiFinland
eiköhän se viime vuotinen auto olekin, tosin uudella värityksellä. Rossi siinä vissiin gp2 renkailla kurvailee...
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Minusta ihan nuo valkoiset siivet ovat ihan tyylikkään näköiset. Mutta mitä eniten ihmettelin oli se, että auto näyttää (ainakin näin amatöörin silmään) aika paljon viimevuotiselta. Kaipa ne suurimmat viat sitten olivatkin sen kuoren alla.
Kuten jutussakin kerrotaan, tämänvuotinen auto esitellään vasta 28.1. Tuossa esiteltiin vain väritys. Itse tosin olen tottunut olemaan varsin epäileväinen mitä tahansa Marcan tai AS:n uutisointia kohtaan, eritoten jos se jotenkin liittyy Alonsoon (kuten tässä tapauksessa hänen työpaikkaansa).
 
Viimeksi muokattu:

Crosby-92

Well-known member
Liittynyt
13.11.2008
Viestit
848
Pilatkaa sitten auton ulkonäkökin vielä. :thumbdown En tykkää valkoisesta siivissä ja siihen päälle sininen kypärä ohjaamoon niin :yuck:. Santander jatkaa tihutöidensä tekemistä edelleen.

Ei tässä muuta oikein pysty toivomaan kuin Ferrarin jonkinasteista floppaamista ensi kaudellakin. Voisi sitten 2011 aloittaa puhtaalta pöydältä siivouksen jälkeen. Vetteliä kuskiksi, Monte&Dome vaihtoon, auto takaisin kokopunaiseksi, ulkomaalaista väkeä lisää talliin jne. Sitten voisi taas seistä täysin tallin takana, nyt ei pysty, ei sitten millään. On tämä kannattaminen vaikeaa ja raskasta välillä. :D
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Pilatkaa sitten auton ulkonäkökin vielä. :thumbdown En tykkää valkoisesta siivissä ja siihen päälle sininen kypärä ohjaamoon niin :yuck:.
Kyllä tuo minusta viivakoodin voittaa. Musta tietysti olisi paras väri siipiin, mutta siitä on turha elätellä toivoa. Kokopunainen olisi taas minun mielestäni :yuck:.
 

Ode

Maailmanlupaus
Liittynyt
7.6.2008
Viestit
4178
Sijainti
Oulu
Kyllä tuo minusta viivakoodin voittaa. Musta tietysti olisi paras väri siipiin, mutta siitä on turha elätellä toivoa. Kokopunainen olisi taas minun mielestäni :yuck:.
Sama homma, Ferrarillahan taisi olla 1992 valkoista aika reilusti autossa. Passaa mun mielestä ihan hyvin. :thumbup:
 

Crosby-92

Well-known member
Liittynyt
13.11.2008
Viestit
848
Kyllä tuo minusta viivakoodin voittaa. Musta tietysti olisi paras väri siipiin, mutta siitä on turha elätellä toivoa. Kokopunainen olisi taas minun mielestäni :yuck:.
Itse en viivakoodia ole missään vaiheessa oikeastaan inhonnut ja nyt siihen on jo tottunutkin. Täytyy toki katsoa mitä mieltä sitä kauden jälkeen on auton värityksestä, voi olla että näyttääkin sitten jo ihan hyvältä. Rakkautta ensisilmäyksellä ei kuitenkaan syntynyt, saa nähdä miten ajan kanssa käy. Marlboro-tekstit olisivat se kova sana, mutta kun se ei ole mahdollista niin ei voi mitään. Paitsi valittaa. :D
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Sama homma, Ferrarillahan taisi olla 1992 valkoista aika reilusti autossa. Passaa mun mielestä ihan hyvin. :thumbup:
1993 oli leveä valkoinen raita moottorikatteessa ja ohjaamon ympärillä. Tuo vuosi myös tiesi siirtymäkautta mustista takasiivistä valkoisiin. 1992 oli musta, 1993 oli 50/50 ja 1994 lähtien valkoinen, mustalla Marlboro-tekstillä.


Etusiipi muuttui mustasta valkeaksi vuonna 2000. Punainen se on ollut vasta vuodesta 2007.

Takasiivessä oli Marlboro-teksti vuoteen 2002, jonka jälkeen se vaihteli viivakoodin kanssa GP-maan mukaan. 2007 viivakoodi tuli pysyväksi.
 

Dwayne

Toimistosihteeri
Liittynyt
29.10.2009
Viestit
531
Sijainti
Hyvinkää
Onkos nää kuvat nyt ihan oikeita vai jonkun ferrari-jäbän shoppamia kuvia vanhoista kuvista uusilla värityksillä?
 

mauke

Well-known member
Liittynyt
15.7.2009
Viestit
371
Vähän vielä lisää valkoista niin on niinkuin Toyota ei olis koskaan lähtenytkään :dunno:
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
EIEIEIEIEIEI VALKOSIA SIIPIÄ! Liian dominoivassa paikassa väriä, joka on kaikilla muillakin... :nope:
Siinä ei paljon Ferrarilta kysellä tuleeko autoon valkoiset siivet vai ei, kun uuden sponsorin värimaailma on punavalkoinen. :)
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös