FW08
Registered User of Talent
En minä mistään ilmaannu, olen täällä aina. Nyt tuntuu taas Irwinillä pipo kiristävän sen verran pahasti, että kahvireissu Samin luo on paikallaan.
En minä mistään ilmaannu, olen täällä aina. Nyt tuntuu taas Irwinillä pipo kiristävän sen verran pahasti, että kahvireissu Samin luo on paikallaan.
Juu, olen. Wikipediassa lukee Kimi-myytistä seuraavasti:Kuule FW08, ootkos kuullut semmosesta Kimi-myytistä?
Kimi-myytti. Viittaa entiseen Formula 1 -kuljettajaan Kimi Räikköseen. Termi on F1-forum -hahmo Irwinin lanseeraama. Irwin loi termin ad hoc määrittelemättä tai perustelematta sitä tarkemmin, pyrkimyksenään vastata keskusteluun Schumi-myytistä.
Oletettavaa on, että termi Kimi-myytti tulee muotoutumaan Chewbacca-puolustukseksi.
Eihän kukaan ole väittänyt, että kyseessä ei olisi yksi kaikkien aikojen parhaista kuljettajista. Se, mitä vaan harvemmin ollaan halukkaita tonkimaan, on kaikki se mitä tulosten takaa löytyy.Miten selität Schumin tulokasajan? Tuskin hänestä silloin vielä myyttiä tehtiin, ainakaan ilman syytä? Schumihan hyppäsi kylmiltään Jordanin puikkoihin radalle, mistä ei mitään tiennyt, ja ajoi Jordanin parhaan aika-ajo tuloksen siihen mennessä.
Muutenkin jo ensimmäiset Benetton-kaudet näyttivät, kuinka lahjakkaasta kaverista oli kysymys.
Itse en pitänyt Schumista, kun ajoi Benettonilla ja Ferrarilla, koska ajokäytös oli ylimielistä ajottain. Se ei taas tarkoita, että sulkisin Schumin hyvät puoletkin pois.Tää on tälläistä. Kun menee sanomaan jonkun suuridolista, että se onkin herkkä ja vaatii paijausta niin menee pohjat muutamien elämästä. Kommentoi tässä sitten.
Mitä jos vaan sovittaisiin, että oikaisemalla voitetut sijoitukset annetaan takaisin ilman erillistä käskyä ja yritetään seuraavalla kierroksella uudelleen?Jos kisatuomarit eivät ole reagoineet ohitukseen 3-4 mutkaa myöhemmin, niin liikkeen katsottaisiin olevan silloin oikea, kommentoi tallipäällikkö Stefano Domenicali italialaiselle La Stampa -sanomalehdelle.
Ei helvetti, Ferrarin mielestä tuomariston pitäisi oikeasti vahtia jokaista autoa niin tarkasti, että 3-4 mutkaa myöhemmin ei enää saa rangaistuksia? Tämä kuulostaa niin älyvapaalta, että voisi olla jonkun foorumitrollin ehdotus. Hehee! Ensinnäkin tuomareita pitäisi silloin olla jokaiselle autolle erikseen ja heidän pitäisi olla melkoisia neroja että voisivat ottaa noin nopeasti harkintaan kaikki näkökulmat jotka löytyvät vähänkään monimutkaisemmista tapauksista, ns. rajatapauksista. Tulee kyllä myötähäpeän tunteita jo, eikä ainoastaan vahingonilon.http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2010/07/1157812
Ferrarilla lapsellinen poru sen kuin jatkuu ja yltyy. Ei vissiin ole Italian paukapäillä tullut mieleen ettei tuomaristokaan ehdi nähdä jokaista kisatilannetta livenä. Tällaisen pilipalisäännön jälkeen rangaistuksista tulisi todellista lottoa.
Melkein vaihdoin jo koko siguni tuohon.Kimi-myytti. Viittaa entiseen Formula 1 -kuljettajaan Kimi Räikköseen. Termi on F1-forum -hahmo Irwinin lanseeraama. Irwin loi termin ad hoc määrittelemättä tai perustelematta sitä tarkemmin, pyrkimyksenään vastata keskusteluun Schumi-myytistä.
Oletettavaa on, että termi Kimi-myytti tulee muotoutumaan Chewbacca-puolustukseksi.
Siguun meni.Kimi-myytti. Viittaa entiseen Formula 1 -kuljettajaan Kimi Räikköseen. Termi on F1-forum -hahmo Irwinin lanseeraama. Irwin loi termin ad hoc määrittelemättä tai perustelematta sitä tarkemmin, pyrkimyksenään vastata keskusteluun Schumi-myytistä.
Päätöksentekoa voisi nopeuttaa myös Ferrarin varikkomuurilla. Siellä se suurin ongelma oli tässä tapauksessa.Edit. Toki olen sitä mieltä, että päätösentekoa voisi nopeuttaa, sikäli mikäli se on mahdollista...
Totta!Päätöksentekoa voisi nopeuttaa myös Ferrarin varikkomuurilla. Siellä se suurin ongelma oli tässä tapauksessa.
Sitä päivää odotan, kun päätöksentekoa on nopeutettu ja Alonso saa aiheettoman rangaistuksen koska sitä ei ehditty harkitsemaan kunnolla.
Tai sitä päivää kun joku ohittaa Ferrarin sääntöjen vastaisesti eikä tallista ehditä kielimään 3-4 mutkan aikana tuomareille, että: "Kattokaa hei mitä toi teki!", ja liikkeen katsotaan olleen oikea.Sitä päivää odotan, kun päätöksentekoa on nopeutettu ja Alonso saa aiheettoman rangaistuksen koska sitä ei ehditty harkitsemaan kunnolla.