Formulanomi:
Zanthic:
Et sitten ollut riittävän
terävä ymmärtääksesi..
Ehkäpä tämä ON ennemminkin "henkilökohtainen f1-kriisi" ja siksi toisten on hankala ymmärtää...*tokihan minua nyt hiukan potuttaa täydellinen takinkääntö ja se, että olen turhaan puolustellut/todistellut Ferrarin puolesta*
Olen varsin pitkään yrittänyt tarkastella asioita varsin objektiivisesti. Rengasfarssin yhteydessä kuitenkin naksahti - ja pahemman kerran! On niitä läheltä piti tilanteita on ollut ennenkin.
Rengastoikki sivu 8:
Asioita voidaan tehdä monella tapaa ja Ferrarin/Fian menettelytavat saavat karvat nousemaan pystyyn. En yhtään enää ihmettele, että em. vihataan niin laajasti. Mosleyn ja Brawnin ristiriitaiset kommentit ovat hyvä esimerkki, siitä kuinka asioita hoidetaan salamyhkäisesti toisten selän takana.
Brawn/Ferrari tuntuvat tosiaan haluavan pistää koko formulamaailman sekaisin. Toivottavasti he saavat tästä kaudesta mitä ansaitsevat. On se vaan kumma, että näissä pahimmissa konflikteissa punainen tiimi nimeltä Ferrari on AINA yhtenä osapuolena ja AINA joudutaan spekuloimaan FIA:n ja Ferrarin kytköksillä.
Mitäkö tällä kaikella yritän sanoa. Saatan olla malliesimerkki siitä miten niitä anti-Ferraristeja/Shumeja syntyy...
Niin että perätkääpä, Ferrari -fanit, vielä kerran sitä objektiivista keskustelua.