Ferrarismia by Brawn

abc

DNF
Jaha täällä on muisteltu menneitä.

Sinänsä oon edelleen sitä mieltä, että f1 ois paljo hienompi sarja (ja saattaisin jopa tilata MTV3 MAXin ja katsoa kisat livenä!) jos isoilla herroilla ei ois taloudellisten intressien vuoksi omia suosikkeja, joilla käy kabineteissa usein hyvä mäihä. Eikä mua nytkään varmaan harmittais vaikka Ferrari ois suljettu sarjasta tuollon.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Myönnän.. olin tämän toikin perustamisaikaan vielä tiukasti mäkkärin leirissä. Nykyjään olen sikäli palannut juurilleni, etten tunnusta yhdenkään tallin värejä.. ainoastaan sinivalkoisella on väliä. McLaren osoitti päättyneellä kaudella olevansa ihan yhtä mätä kuin miksikä Ferkku osoittautui männävuosina. Haistakoon paskat molemmat. Ette tule ikinä näkemään allekirjoittanutta sen koommin McLarenin kuin Ferrarinkaan paidassa.

(varsin hienoa sanoa tähän väliin kun.. ;) )
Kimi ja Heikki :thumbup:
Ferkku ja Mäkkäri :thumbdown

abc

DNF
Ylen Sankia Priha sanoi:
Myönnän.. olin tämän toikin perustamisaikaan vielä tiukasti mäkkärin leirissä. Nykyjään olen sikäli palannut juurilleni, etten tunnusta yhdenkään tallin värejä.. ainoastaan sinivalkoisella on väliä. McLaren osoitti päättyneellä kaudella olevansa ihan yhtä mätä kuin miksikä Ferkku osoittautui männävuosina. Haistakoon paskat molemmat. Ette tule ikinä näkemään allekirjoittanutta sen koommin McLarenin kuin Ferrarinkaan paidassa.

(varsin hienoa sanoa tähän väliin kun.. ;) )
Kimi ja Heikki :thumbup:
Ferkku ja Mäkkäri :thumbdown
Muuten sama mutten oo oikeestaan ikinä varsinaisesti ollu minkään tallin kannattaja. Paitsi joskus penskana muistakseeni McLaren oli lempitalli. Niin ja toisekseen pikkutallit on aina saanu sympatiaa.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
VJR sanoi:
Muuten sama mutten oo oikeestaan ikinä varsinaisesti ollu minkään tallin kannattaja. Paitsi joskus penskana muistakseeni McLaren oli lempitalli. Niin ja toisekseen pikkutallit on aina saanu sympatiaa.
En miekään koskaan ensisijaisesti tallin.. mutta jotenkin mäkkäri sai Ayrtonin ja Mikan ansiosta sympatioita. Nekin on nyt karisseet ja uusia symppispinnoja on minkään huipputallin aikas turha miulta toivoa. Pikkutalleihin pidän pienen varauksen vielä.

Mangelo

Well-known member
kouvotsvoni sanoi:
Niin...Ferrarin vastustajalle:eek:
Voisivat vaikka poistaa sen kokonaan, nyt kun talli osoitti rehtiyttään hankkimalla sinivalkoisen kuljettajan :eek: