Ferrarivastaisuutta ilmassa?

Observer

Well-known member
Valde:
Observer:

Rubens jäi parilla puhtaalla kierroksella kuitenkin n. 2 sekuntia Schumista.
Niin autolla jonka vaihteet eivät toimineet kunnolla.

oldez

Well-known member
Observer:
Valde:
Observer:

Rubens jäi parilla puhtaalla kierroksella kuitenkin n. 2 sekuntia Schumista.
Niin autolla jonka vaihteet eivät toimineet kunnolla.
Lisäksi Rubens sai likaiselta puolelta todella huonon startin, jonka vuoksi juuttui hitaampien taakse..

Nasu

Tollona Tollereihin
Sijainti
Keski-suomi
Jos miihkali keskeyttää ja Kimi voittaa suzukassa, nii teen 'jihad' huudon!! Heiluttelen kieltä kimakan huudon kera, ihan kuin arabit WTC jutskan jälkeen! Sillä silloin tapahtuisi oikeus ja kohtuus, ei sitä etteikö miihkali/ferrari olisi ollut paras tänä vuonna, mutta olisi taas tämän 'hannu hanhen' aika nöyrtyä!! :D :D wink

PKurki

Well-known member
Taitavat olla Kimi-fanit ja muslimit samaa porukkaa... :D

Mustaerkki

Well-known member
Sijainti
Jumalan selän takaa
On se jännä juttu, että normaalisti täällä kukaan ei ota TT/Pulkkinen-parivaljakon höpinöitä tosissaan, mutta tässä Schumin tapauksessa suurin osa porukoista yhtyi Tompan mielipiteeseen ja oli valmiina ristiinnaulitsemaan Schumin sen kummemmin tilannetta ajattelematta. Näin kävi kyllä omallakin kohdalla. :D

Syynä lienee sekä yleinen Schumi-vastaisuus että harhaluulo siitä, että valtakunnallisen tv-kanavan selostaja tuntisi lajin säännöt katsojia paremmin. :rolleyes:

PKurki

Well-known member
posted 06-10-2003 17:56
--------------------------------------------- On se jännä juttu, että normaalisti täällä kukaan ei ota TT/Pulkkinen-parivaljakon höpinöitä tosissaan, mutta tässä Schumin tapauksessa suurin osa porukoista yhtyi Tompan mielipiteeseen ja oli valmiina ristiinnaulitsemaan Schumin sen kummemmin tilannetta ajattelematta. Näin kävi kyllä omallakin kohdalla. -----------------------------------
Suomalaisilta täysin odotettua käytöstä. Suunnilleen yhtä vauhkoa porukaa kuin pastanpurijat.

JOC

tavallinen virtanen
Off-topicia sen verran että eniten mua käy sääliksi Sebastian Lindholm kauden päättäneessä SM-rallissa, jossa joutui (sai?) kuuntelemaan Tuomisen nuottia. Kuulosti mun korvaan kauheelta.

oldez

Well-known member
JOC:
Off-topicia sen verran että eniten mua käy sääliksi Sebastian Lindholm kauden päättäneessä SM-rallissa, jossa joutui (sai?) kuuntelemaan Tuomisen nuottia. Kuulosti mun korvaan kauheelta.
Niin munkin.. Ajatella jos siinä paikalla olisi ollut kyllönen :)

Mity

Registered: Patologinen
Sijainti
Jyväskylä
Jacques:
:D
Sä taidat olla Tomi Tuomisen kakkosnick? wink

jooh.. niitä lippuja vissiin heilutettiin sen takia kun Rubensin romu oli sielä radan varressa. :)
:D En nyt sentään...

GeGe

Talvihorrostaja
oldez:
JOC:
Niin munkin.. Ajatella jos siinä paikalla olisi ollut kyllönen :)
200 mene ja tiedä........mutkainen suora osuus.....kirraa.......äkkiväärämutka..............tiukka mutka, varo kantturaa.... :D :D :D :D