Observer
Well-known member
Niin autolla jonka vaihteet eivät toimineet kunnolla.Valde:
Observer:
Rubens jäi parilla puhtaalla kierroksella kuitenkin n. 2 sekuntia Schumista.
Observer:
Lisäksi Rubens sai likaiselta puolelta todella huonon startin, jonka vuoksi juuttui hitaampien taakse..Observer:
Observer:
Suomalaisilta täysin odotettua käytöstä. Suunnilleen yhtä vauhkoa porukaa kuin pastanpurijat.posted 06-10-2003 17:56
--------------------------------------------- On se jännä juttu, että normaalisti täällä kukaan ei ota TT/Pulkkinen-parivaljakon höpinöitä tosissaan, mutta tässä Schumin tapauksessa suurin osa porukoista yhtyi Tompan mielipiteeseen ja oli valmiina ristiinnaulitsemaan Schumin sen kummemmin tilannetta ajattelematta. Näin kävi kyllä omallakin kohdalla. -----------------------------------
Niin munkin.. Ajatella jos siinä paikalla olisi ollut kyllönenJOC:
Off-topicia sen verran että eniten mua käy sääliksi Sebastian Lindholm kauden päättäneessä SM-rallissa, jossa joutui (sai?) kuuntelemaan Tuomisen nuottia. Kuulosti mun korvaan kauheelta.
En nyt sentään...Jacques:
Sä taidat olla Tomi Tuomisen kakkosnick? wink
jooh.. niitä lippuja vissiin heilutettiin sen takia kun Rubensin romu oli sielä radan varressa.
200 mene ja tiedä........mutkainen suora osuus.....kirraa.......äkkiväärämutka..............tiukka mutka, varo kantturaa....oldez:
Niin munkin.. Ajatella jos siinä paikalla olisi ollut kyllönenJOC:
Off-topicia sen verran että eniten mua käy sääliksi Sebastian Lindholm kauden päättäneessä SM-rallissa, jossa joutui (sai?) kuuntelemaan Tuomisen nuottia. Kuulosti mun korvaan kauheelta.