Täällä nyt liioitellaan aika paljon tuosta Bridgestonen saderenkaasta. Todellisuudessa sen ero Michelini vastaavaan lienee 2,5-1,5s luokkaa oloista riippuen, ei missään tapauksessa kolmea luokkaa. Hyviä esimerkkejä saatiin kisan aikana: Schumi otti Kimiä sateella kiinni n. 2s/kierros ja kun oletettavaa on, että Ferrarilla on käytössä parempi auto, on tuo ero ehkä vieläkin pienempi. Lisäksi Kimi ajoi 0,5s nopeampia aikoja kun kärjessä ajelleet Button ja frentzen, ja yleensä BAR:in ja Sauberin ero Mäkkiin kuivalla on 1,5-2,5s. Eli ei se Bridge nyt aivan mahdottomasti nopeampi ole, mutta kovasti Misukoilla on talvella työtä, toivottavasti saadaan molemmat rengasedut ranskalaistehtaan puolelle.
Ferrari puolestaan väitti Michelini kuivien renkaiden olevan KOLME (3) sekuntia nopeampi kostealla radalla, kuin Misukoiden. Kyllä liioitellaan puoleen jos toiseen. Schumi hävisi pienen tihkustaeen aikana Kimille about 5 sekuntia ja sitä kesti lähelle viisi kierrota. Näin uskoakseni Bridgen kuivarengas on kostealla reilun sekunnin hitaampi. Jos samalla kelillä olisi ajettu märänkelin pyörillä, Schumi olisi tod. näköisesti ollut nopein.
Muuten Valde, tän vuoden Brasiliaa et voi vetää tohon skaalaan mukaan, sillä siellä ajettiin ihan eri olosuhteissa. Misukat oli aluksi nopeampia, koska niillä oli täyssaderenkaat ja Bridge otti johdon kisan edettyä ja radan kuivuttua (mm. Barrichellon ylivoima, ja Fisicon ohitus Kimistä) enemmän välikelin pyörillä. Siitä johtui todennäköisesti myös Bridgestone-tallien kato, 4 kuskia ulos omasta virheestä. Koko kilpailu ajettiin kuitenkin siis SADEKUMEILLA, mutta muuten I agree-tohon sun juttuun.
<small>[ 30-09-2003, 19:02: Message edited by: Ma ]</small>