FGPLC5

• Viestiketjun aloittaja abc
  • Aloituspäivämäärä

E. Tuhero

Well-known member
Sijainti
Tampere
Jaahas, kauden toinen kisa ajettu. Ratana Imola ja menoa vauhditti aina niin pirtsakka Honda.
Imola on yksi niistä radoista joita ei tule normaalisti ajettua joten viikolla joutui muutamaan kertaan sitä oikein harjottelemaan.

Harjotukset ei hirveitä luvannut, kierrosajat 1.36 pintaan ja mutkajarrutukset spinnaamatta olivat harvinaisia. Aika-ajoissa kuitenkin "totutuun tapaan" paransin omaa enkkaani ja lähtöruutu taisi olla 13:sta =) Startti onnistui hyvin mutta ei noissa kisoissa viitti käydä puikkelehtimaan kiihdytyksessä joten eka kurvi mentiin vielä kait omalla sijalla. Muutaman kiekan jälkeen olinkin jo sijalla 7, mutta sitten alkoi normaali spinnailu.. ainakin 5 kertaa pyörähdin samassa paikassa ja näin oltiin koko kisan viimeisenä.. ja sillä sijalla sitten ajelin viimeiset kierrokset, mutta onneksi edestä tippui tarpeeksi kuskeja joten maalissa olin lopulta juuri tuo seitsemäs. Kaksi kisaa takana, kaksi kertaa maaliin, ihan ok.

Ja onnittelut tallikaverille hyvästä kisasta

<small>[ 23-09-2002, 19:44: Message edited by: E. Tuhero ]</small>

abc

DNF
huh huh. mummoilin varmat pisteet kotiin :p

Imola on paska maa :D

akim

Well-known member
Enpä ehtinyt treenata, joten tulokseen täytynee olla tyytyväinen. Setupin säädin tuntia ennen kisaa ja laitoinkin Hondaan aivan mummosäädöt. Tavoitteena oli siis maaliin pääsy vähillä virheillä. Tuloksena olikin viides tila ja vain kaksi spinniä.

Hyvää oli myös se, että tällä kertaa molemmat tiimin kuskit pääsivät maaliin ja pisteille.

Mutta millähän ajettas Mosportissa? Lähdetäänkö tavoittelemaan kärkitiloja Eaglella vai mummoilemaan esim. Brm:llä?

E. Tuhero

Well-known member
Sijainti
Tampere
Hmm.. Mulla ei o suuremmin kokemusta mikä mosporttiin sopii ja mikä ei.Suht nopea rata kait vaikkei suoria juuri olekkaan.
Kalenteria kun kattelin niin tulossa on paljon mulle outoja ratoja joista en odota menestystä edes hyvällä autolla joten varmaan kannattaa tuttuun mosporttiin käyttää joku suht hyvä auto. Jos se on eagle ni käy mulle hyvin

E. Tuhero

Well-known member
Sijainti
Tampere
Tänään ois mosportin harkat.. jos ei klo 21 mennessä tule uusia ideoita niin auto olkoot sitten eagle.

E. Tuhero

Well-known member
Sijainti
Tampere
Lähen huomen aamulla armeijan hoiviin enkä näin ollen suuremmin voi autovalinnasta enää keskustella. (jos laskevat suunnitellusti pois niin kerkiän kuitenkin nippa nappa kisaan mukaan).

Oon kuupperilla ja brabhamilla vähäsen harjotellu joten kumpi vain käy. Brabilla pääsin pikkusen vajaa sekunnin nopeammin parhaallani, tosin keskiverto kiekan ero oli vain muutama kymmenys. Laitatkos akim tähän topikkiin tallin autovalinta, niin löydän sen ilman isompaa paniikkia kun sunnuntai-iltana maani puolesta kaiken antaneena(ilmaset ruuat+ 3,6e/pv =) kotiin raahaudun.

akim

Well-known member
E. Tuhero:
Laitatkos akim tähän topikkiin tallin autovalinta, niin löydän sen ilman isompaa paniikkia kun sunnuntai-iltana maani puolesta kaiken antaneena(ilmaset ruuat+ 3,6e/pv =) kotiin raahaudun.
Treenit jäi väliin mullakin, joten lähdetään kuupalla mummoilemaan ja säästellään brabia tuleviin koitoksiin.

akim

Well-known member
Ehdotuksia Road Atlantaan? Tuo on mulle uusi rata, joten pitäiskö taas lähteä jollakin kakkosautolla mummoilemaan.

Pekulaatiota: Kymmenen kisaa jäljellä ja ykköspeksin autoista meillä on Fersu ja Brabi kokonaan käyttämättä. Lotari täytynee varata Monzaan jotta ei jää kovin monta kierrosta kärkiporukalle. Lime Rockkiin tarvinnee myös säästää joko Eagle tai Ferrari. Kauden päätökseen Zandvoortissa säästäisin Brabhamin (säädöt löytyi taannoisessa forumgpl:n kisassa). Muut kisat: Össi, Munako, Snette, Nyrre, Rouen ja Brands.

E. Tuhero

Well-known member
Sijainti
Tampere
Joop, road atlanta on suht vieras rata joten käytetään vaan joku rupuauto. En oo ajellu siellä muulla kuin ferrarilla, (luultavasti olen, mutten vuoden sisällä) joten henk koht suosikkeja ei suuremmin ole. Jos kerkeisi vähän tyypittämään ensin niin päätetään vasta sitten?

Yritän tänään brmllä reeneihin mukaan ja torstaina sitten jollain muulla. Rata on käsittääkseni tasaisen tappava. Ei pitkiä suoria, muttei myöskään todella hitaita kurveja, joten.. hmm.. no.. en kyllä tiedä yhtään mille autolle se sopii =(

E. Tuhero

Well-known member
Sijainti
Tampere
Ei tuossa hirveämmin o kerenny ajelemaan..

BRM:llä ja Hondalla kokeilin. BRM jaksaa kyllä aina yllättää huonoudellaan, ennemmin melkeen menee mummoa moikkaamaan kuin mummoilee sillä 50 kierrosta. Mut pakkohan silläkin joskus on ajaa. Säätöjä ei mulla ole kumpaiseenkaan vaan watkinssista kopioiduilla ajelin. Honda tuntui paremmalta(ja oli nopeampikin)Mutta koska tuolla radalla ainakaan ite en pääse ajotaitojen puolesta lähellekään kärjen vauhtia niin jos suosiolla ottaisi viimeisen sijan sillä BRM:llä?

akim

Well-known member
Ei riitä vauhti minullakaan Atlantasssa joten lähdetään brumilla mummoilemaan. Savetaan Hondaa toisaalle.

akim

Well-known member
Lotarilla Monzaan.

<small>[ 17-11-2002, 12:34: Message edited by: akim ]</small>

E. Tuhero

Well-known member
Sijainti
Tampere
Huh.. Pitkästä aikaa hyvä kisa. Aika-ajoissa hyvä (1.27.91 )aika ja kisakin meni kaikin puolin nappiin.

Rauhallisen startin takia tipuin yhen sijan, mutta nousin ohittamalla omalle sijalleni suht nopeasti. Edestä tippui vielä yksi kaveri ulosajoon ja toinen spinniin joten ajelin sitten kolmantena valtaosan kisasta. Kierrokset oli tasaisia ja sitä pelättyä "ensimmäistä" spinniä ei ikinä tullut joten kerrankin voin olla tyytyväinen ajooni.

Vauhti ei tosin riittänyt kärkikaksikkoa vastaan, mutta ne nyt oli jo aika-ajossakin eri tasolla.

Kolmas sija ja iiiiso kasa pisteitä. :)

akim

Well-known member
Onnittelut tallikaverille!!

Mulla meni kisa taas aivan persiilleen. Aika-ajossa oli aluksi teknisiä ongelmia ja ehdin ajaa vain kaksi lyhyttä stinttiä. Starttasin keskiporukassa ja kisa päättyi jälleen T1:sen pileuppiin. Alkaa huumori loppua ja tätä menoa motivaatiokin. Tietty määrä onnettomuuksia on kai pakko hyväksyä mutta mun kiintiö on jo ollut täynnä.

Pasi73

Well-known member
Sijainti
Ilmajoki
Mä jo kun kuvittelin että noita bileitä harrastetaan vaan ForumGPL:n kisoissa. :D

Näin se "tauti" on saastuttanu myös toisia liigoja.. wink Varos Ken Lie, kohta se on siellä Mogin kisoissakin. :p Oli se Glenin biletys kyllä aika LOL... helkutin servu kun pilas mahtavan kisan. frown