FGPLC5

• Viestiketjun aloittaja abc
  • Aloituspäivämäärä

E. Tuhero

Well-known member
Sijainti
Tampere
Millä össissä ajeltaisiin?

Rata on suht nopea joten kait auto olisi syytä olla.

akim

Well-known member
Tjaa-a, paha paha. Mulla on brabi jossain säädöissä, mutta toisaalta brm:llä tai hondalla ei häviä tuolla yhtä paljon kuin stop and go -radoilla.

E. Tuhero

Well-known member
Sijainti
Tampere
Joop, valmiilla säädöillä ite ajelen, joten yhtä paljon saatöä on joka autolle. Ajelin tossa fertsulla, mutta ei se vauhti huimannu. Jos toiseen treeniin koklais brabia.

akim

Well-known member
Mulla Fersu kulkee sekunnin nopeammin kuin Brabi. Periaatteessa Brabhamin vois säästää jollekin sille paremmin sopivalle radalle. Össissä on sen verran vähän "nopeusvaihtelua".

Mä ehdottaisin Össiin Fersua tai sitten Brm mummoilua.

Ehdotuksia seuraaviin kisoihin (että ei jää viimehetkelle;) )

Monaco: Cooper
Snette: Ferrari
Nyrre: Brabham
Lime Rock: Eagle
Rouen: Brm
Brands: Honda
Zandwoort: Brabham

E. Tuhero

Well-known member
Sijainti
Tampere
Joop.. ite ajelin suht samoja, tosin brabilla pikkusen parempi ennätys, mutta pistetään se radan oppimisen piikkiin.

Jäljellä olevista Lime Rock ja Snetterton on ainakin mulle vieraita(muutaman kiekan joskus ajannu) joten kannattaisko jompi kumpi nopea auto (ferrari/eagle) siirtää roueniin? Ennakkoon rouen olisi kuitenki potentiaalinen pisteiden keruu-rata. Toki samahan se on kaikille.

Mutta kerkeäähän noita vielä miettiä :p

En o kerenny/jaksanu kokeilla össiä muulla kuin ferrarilla ja brabhamilla joten en tiiä yhtään miten mummoilu siellä onnistuu. Rata on kuitenkin suht virheet anteeksiantava (vr . monaco,nyrre..) joten mummoilemalla tuskin kovin korkealle pääsee.

Otetaan fertsu illaksi?

abc

DNF
E. Tuhero:
Jäljellä olevista Lime Rock ja Snetterton on ainakin mulle vieraita(muutaman kiekan joskus ajannu) joten kannattaisko jompi kumpi nopea auto (ferrari/eagle) siirtää roueniin? Ennakkoon rouen olisi kuitenki potentiaalinen pisteiden keruu-rata. Toki samahan se on kaikille.
Snetterton on Hondalle ihan kohtuullinen rata

E. Tuhero

Well-known member
Sijainti
Tampere
Itävalta on ihan yhtä paska maa kuin saksakin..

Aika-ajot vituilleen, kisa ihan ok vääntöä sijalla 5 yli puolen välin, kunnes kierroksella jotain spinni vikassa mutkassa ja sama uudestaan kierrosta myöhemmin. Nyt vain auto päätti kääntyä katolleen joten se siitä.

Hënkka

Guest
Joo ei, kulkenu. Tokal kiepalla ekan mutkan kepit soi kun tulin mutkaan liian hiljaa.

akim

Well-known member
Itävalta on hieno maa. Olen viihtynyt Österissä aiemminkin ja tällä kertaa tuloksena oli toinen sija aika-ajoissa sekä kisassa. Rajalan Lotarin kyytiin ei ollut asiaa vaikka alkukiekat pyristelinkin parin sekunnin päässä.

Startin jälkeen kisa oli todella tylsä koska ero kasvoi sekä eteen ja taakse tasaisesti. Pari kierroksella ohitettavaa brumia toi edes hieman jännitystä.

Loppupuolella eroa oli 20 s molempiin suuntiin. Keskittyminen siinä sitten hieman herpaantui ja leikkasin nurmikkoa hitaalla osuudella. Viimeiset neljä kiekkaa supermummoilin ja annoin kierroksella ohitettavien kisata rauhassa siinä edellä.

Tästä on hyvä jatkaa. Monacossa saa reilusti pisteitä jos näkee ruutulipun.

akim

Well-known member
Cuuperilla Monacoon, (ja tänään treeneihin) vai mitä?

E. Tuhero

Well-known member
Sijainti
Tampere
Tuli pieniä mutkia matkaan.. testasin tuossa kaverin rikkinäiseksi epäilemää muistipalikkaa koneessani, no rikku kun on niin eihän se toiminut. Omat palikat kiinni... ja ..mitä vittua.. piiiiiiip!.. =(

Oon ny kokeillu kaikkia mahollisa yhdistelmiä noista kolmesta vanhasta palikasta 64 64 256 mutta aina kun tuon 256 laittaa kiinni niin ei edes postaa. Dimm1-paikassa ei tunnu mikään toimivan, dim2 toimii ainakin toinen noista 64:sta, dim2 ja dim3 ei taas noita 64 osaa molempia käyttää joten tällä hetkellä koneessa on vain tuo 64 muistia.

Myöskään winxp ei enää käynnisty vaan heittää alussa jonkuun "xxx.dll error" virheen. Vikatilassa kyllä toimaa joten ehkä sen saisi jotenkin skulaamaan,tosin 64MT lienee liian vähän xplle.

Onneksi oli vanha ME vielä asennettuna joten ainakin pääsee popittamaan ja smurffaamaan, mutta mitään muuta tällä nyt ei vähään aikaan tehdäkkään.

GPLlää en o viel testannu, jos toimaa niin sitten pelataan ja jos ei ni sitten ei.

Poisjäännistä pitäis kait ilmottaa postituslistalle? en oo vaan eläessäni milleen tommoselle kirjottanu eli kuin se tapahtuu? Sähköposti tuon listan mailiosoitteeseen?

E. Tuhero

Well-known member
Sijainti
Tampere
vittupillu.. pääsuoralla oli joku pyörähtänyt, ja vaikka näin jo hyvissä ajoin tapahtuneen, en silti saanut päätettyä kummalta puolen mahtuu ohitte. Ajoin sitten kaikki pyörät lukossa, mukavassa luirassa suoraan päin. ... ei se auto siitä oikein tykännyt.

akim

Well-known member
Mummoilu tuottaa tulosta. Olin neljäs. Kisarapsa FGPLC:n sivuilla, jahka tulokset saadaan sinne.

E. Tuhero

Well-known member
Sijainti
Tampere
Kisa taas edessä... olikos joku auto varattu limeä varten? mulle käy toistaiseksi mikä tahansa. Pitää alkaan opetteleen rataa ni voi sit sanoa miten kulkee.

akim

Well-known member
Neljä kisaa jäljellä ja meillä on vielä käyttämättä Eagle, Ferrari, Brm ja Brabham

Ajettasko vaikka näin:

Lime Rock: Brm
Rouen: Eagle
Brands: Brabham
Zandwoort: Ferrari

?

akim

Well-known member
Tjaa-a, ajoin muutaman kiekan LimeRockissa, ja eipä se taida oikein sopia Brm:lle. Pitäskö sittenkin mennä sinne Brabhamilla?

akim

Well-known member
Alkoihan se brm taipua 55 s kierroksia. En pääse brabilla juurikaan kovempaa joten mulle sopisi tuo brm tällä kertaa. Toki jokin muukin vaihtoehto on mahdollinen. Millä mennään?

E. Tuhero

Well-known member
Sijainti
Tampere
akim:
Alkoihan se brm taipua 55 s kierroksia. En pääse brabilla juurikaan kovempaa joten mulle sopisi tuo brm tällä kertaa. Toki jokin muukin vaihtoehto on mahdollinen. Millä mennään?
Joop, mennään vaan brmllä. Ite olin tuossa vkl:n mökkeilemässä, enkä näin ollen o harjotellu viel millään( -torstain radan opettelu lotarilla), joten turha tuhlata hyvää autoa.

Vastaus kysymykseen on siis "BRM:llä"

<small>[ 16-02-2003, 15:24: Message edited by: E. Tuhero ]</small>