Fia antaa tänään tuomionsa A1-ringin tapahtumista-VEIKKAUS

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Minkä tuomion tai päätöksen Fia tänään antaa? Selviikö kuin koira veräjästä, saako varoituksen vai saako jonkin rangaistuksen? Ja minkälaisen???

Itse veikkaan että Michael Schumacher saa palkintopalli ja lehdistötilaisuus sekoilusta 10 sekunnin aikasakon ja hänet pudotetaan näin toiseksi kisassa. Ferrari saa varoituksen siitä että on toiminut siten että on vahingoittanut F1-kisojen mainetta. doubtful
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Veikkaus on melko pitkälti samanlainen kuin miinun...
Ett silleen!!!!!!!1
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
No veikkauksissa pitää aina hakea yllätyksiä, joten veikkaan että kuskit saa pisteensä, mutta Ferrari menettää tallipisteensä.
En kyllä usko tähän itsekään, mutta veikkauksestahan nyt oli kyse :D
 

Eliel

Detonaattori
Liittynyt
10.10.2000
Viestit
2795
Itse toivoisin että Ferrari saisi kolmen kilpailun kilpailukiellon lajin häpäisemisestä.

Tosiasiassa tuskin mitään sanktioita tulee. FIA:n vellihousut antavat muodollisen tuomion ja varoituksen: soso, ettehän tee sitä toiste, ettehän, jookosta?
 

sasa1

Well-known member
Liittynyt
22.8.2001
Viestit
6559
Sijainti
Finland
RotariKeijo:
Itse toivoisin että Ferrari saisi kolmen kilpailun kilpailukiellon lajin häpäisemisestä.

Tosiasiassa tuskin mitään sanktioita tulee. FIA:n vellihousut antavat muodollisen tuomion ja varoituksen: soso, ettehän tee sitä toiste, ettehän, jookosta?
Olen samaa mieltä !!
 

Charlie

Elämän jakojäännös
Liittynyt
13.12.1999
Viestit
6454
Sijainti
Pahassa paikassa
Toivon että Schumi tiputetaan aikasakolla toiseksi ja että Ferrari menettää tallipisteensä Itävallan kisasta.

Veikkaan että mitään rangaistuksia ei tule. Korkeintaan vähän nuhtelua. Toimihan Ferrari niin "hienosti" viime kisassa...
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Suumakker saa kymmenensekunnin aika-sakon kun pakotti Baarikellon korkeimmalle korokkeelle. Baarikello saa myöskin kymmenen sekunnin aikasakon kun hidasti vaarallisesti ennen ruutulippua :D
 

Hënkka

Guest
M.Schumacher ja Alex Yoong joutuvat vaihtamaan tallipaikkoja.
 

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
jones:
Itse veikkaan että Michael Schumacher saa palkintopalli ja lehdistötilaisuus sekoilusta 10 sekunnin aikasakon ja hänet pudotetaan näin toiseksi kisassa. Ferrari saa varoituksen siitä että on toiminut siten että on vahingoittanut F1-kisojen mainetta. doubtful
Tuon päätöksen jälkeen Ferrarilla olisi kyllä aihettaa juhliin. Pistetilanne vielä muistutukseksi:

1. M.Schumacher 76 (->72)
2. Ralf Schumacher 30
3. J.P. Montoya 27
4. R. Barrichello 26 (->30)
5. David Coulthard 26
6. Kimi Raikkonen 11

Saas nähä... :mad:
 

Hënkka

Guest
Paras ratkaisu tulevien kisojen kannalta olisi pakottaa Ferrari käyttämään loppukauden kisoissa F2001-mallia, kun tuntuvat olevan kehityksessä vuoden verran muita edellä. :rolleyes:

<small>[ 26-06-2002, 10:57: Message edited by: Henkka ]</small>
 

Misa1

Flying finns
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
8256
Sijainti
Helsinki
Tuskin saa mtään näkyvää rangaistusta, kunhan muodon vuoksi käyvät höpisemässä!
 

Juhis

Well-known member
Liittynyt
11.6.2001
Viestit
2341
Sijainti
Joutseno
Henkka:
M.Schumacher ja Alex Yoong joutuvat vaihtamaan tallipaikkoja.
Entäs jos Schumi voittaa kisoja silloinkin yhtä ylivoimaisesti ja Yoong ajaa viimeisenä? :D

Veikkaukseni:
Mitään Itävallan GP:n lopputuloksiin vaikuttavia rangaistuksia ei tule, ainoastaan varoitus palkintopallisekoilujen johdosta.
 

GeGe

Talvihorrostaja
Liittynyt
26.3.2002
Viestit
2828
sasa:
RotariKeijo:
Itse toivoisin että Ferrari saisi kolmen kilpailun kilpailukiellon lajin häpäisemisestä.

Tosiasiassa tuskin mitään sanktioita tulee. FIA:n vellihousut antavat muodollisen tuomion ja varoituksen: soso, ettehän tee sitä toiste, ettehän, jookosta?
Olen samaa mieltä !!
Näin se taitaa mennä.

<small>[ 26-06-2002, 11:05: Message edited by: GeGe ]</small>
 

August

Well-known member
Liittynyt
14.3.2002
Viestit
70
Sijainti
Vantaa
Ferrarille, Shumille ja Barrichellolle annetaan kaikille 10p lisää :( ja annetaan muille talleille määräys että Ferrarria ei saa ohittaa tulevissa kisoissa.
 

osteri

ZX-10R
Liittynyt
11.4.2002
Viestit
530
Sijainti
SLN
Tuskin Ferrari saa mitään rangaistusta. Pelkällä varoituksella selviää. Onhan kyseessä nähkääs FERRARI.
 

Kaaos

Well-known member
Liittynyt
18.3.2002
Viestit
84
Sijainti
Vantaa
Minun veikkaus on, että Ferrari saa vain nuhtelut tapauksesta. Toiveeni taas olisi, että Ferrari suljettaisiin loppukaudeksi pois koko sarjasta. Tulis vähän mielenkiintoa että saako muut Sumia kiinni. :D
 

ranger

Well-known member
Liittynyt
29.12.1999
Viestit
128
Sijainti
Tammerfors
Kilpailutapahtumista ei sitten tullut mitään rangaistusta, podiumpelleilystä 1M$ sakot Ferrarille, Schumille ja Ruupenille yhteisesti maksettaviksi. 500000 $ heti ja loput jos sama toistuu.

Lähde: www.fia.com

<small>[ 26-06-2002, 13:00: Message edited by: ranger ]</small>
 

mclaren

Susi jo syntyessään
Liittynyt
22.2.2002
Viestit
3476
Sijainti
Bouvet'n saari
FIA toruu Ferraria julkisesti ja toteaa, että jos samaa tapahtuu tulevaisuudessa, he joutuvat taas torumaan Ferraria. :D
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
Olipas ympäri pyöreetä. No, siinä kävi kuten aiemmin ounasteltiin, että ei FIA voi (& halua) sääntöjensä puitteissa puuttua kuin palkintopallisekoiluun. Oh, tuo pyhä protokolla!
 
Ylös