FIA rakentaa rallia.

Olen aikaisemmin jo esittänyt toiveen, että pelkkien linkkien ja videoiden lisäksi laitettaisiin jokin referaatti, mitä linkin takaa löytyy tai mitä videolla kerrotaan. Tätä erityisesti nyt olisin toivonut, kun huomioi, että video on 35min pitkä. Toistan itseäni, mutta laitan silti: monella muulla foorumilla pelkän linkin lähettäminen on kiellettyä.

Eli mitä videolla tapahtuu?

Taas oli tilanne, että piti joko jättää postaamatta tai laittaa noin. Mutta laitetaan nyt jälkikäteen: lehdistötilaisuus Paraguaysta jossa FIAn presidentti ja uuden promoottorin pomot puhuvat. Paljon tyhjän puhumista mutta uusi promoottori kertoo myös vähän uusista ideoistaan.

Minusta tuossa videossa sanotaan että Suomen ja Viron kaltainen sunnuntai, jossa ajetaan yksi pätkä kahdesti, on heidän tavoitteenaan, mutta nyt ilmeisesti maikkarilla Riku Tahko on sanonut että tätä oltaisiin ymppäämässä kaikkiin rallipäiviin, eli koko rallissa olisi yhteensä kolme pätkää kahteen kertaan. Itse en usko että näin voisi olla, pakko olla väärinkäsitys. Minusta siitä on ollut aiemminkin jo puhetta, että tuo "Ounintai" tulisi kaikkiin ralleihin ensi vuodelle.

Minusta tuossa videossa sanotaan että Suomen ja Viron kaltainen sunnuntai, jossa ajetaan yksi pätkä kahdesti, on heidän tavoitteenaan, mutta nyt ilmeisesti maikkarilla Riku Tahko on sanonut että tätä oltaisiin ymppäämässä kaikkiin rallipäiviin, eli koko rallissa olisi yhteensä kolme pätkää kahteen kertaan. Itse en usko että näin voisi olla, pakko olla väärinkäsitys. Minusta siitä on ollut aiemminkin jo puhetta, että tuo "Ounintai" tulisi kaikkiin ralleihin ensi vuodelle.
Ei olisi eka kerta kun Tahko ymmärtää jotain "vähän" väärin...

Ei olisi eka kerta kun Tahko ymmärtää jotain "vähän" väärin...

Itse olin sivukorvalla kuulevinani hänen puhuvan, että se olisi hänen omasta mielestään loistava idea nimmareiden jako tilaisuuksineen, konsertteineen ja muiden viihdepläjäysten kanssa höystettynä olla vain yksi mega superhyper bile mesta ek jokaisena päivänä ajettuna kahteen kertaan.

Itse olin sivukorvalla kuulevinani hänen puhuvan, että se olisi hänen omasta mielestään loistava idea nimmareiden jako tilaisuuksineen, konsertteineen ja muiden viihdepläjäysten kanssa höystettynä olla vain yksi mega superhyper bile mesta ek jokaisena päivänä ajettuna kahteen kertaan.
ja voishan se toimia niin että iltapäivälenkki olis aina tollanen 25-30 km pätkä kahdesti, kunhan aamulla ajettais neljä pätkää (tai siis kaksi kahteen kertaan). Siinä ei olis enää mitään järkee että mekaanikot olis uima-altaalla ja kuskit katselis videoita puoli päivää.