Pienenä pyörittelynä tuli mieleen tähän All Liveen, Poweriin ja mahdollisiin maksullisiin/ei-maksullisiin lähetyksiin liittyen seuraavaa. Selkeä ongelma mikä MM-sarjassa on kaikkien osallistujien allerkirjoittama on, että sarjalla ei ole tarpeeksi seuraajia. Sarjassa mukana olevat yritykset ovat mukana luonnollisesti vain markkinointimielessä, eli kuinka kauan ja kuinka monelle heidän logo/nimi näkyy.
Monet urheilulajit ovat siirtyneet maksullisiin palveluihin, joista käyttäjä maksaa tiettyä summaa ja luonnollisesti nämä tuovat selkeää tuottoa. Mutta sekin taitaa olla fakta, että pitemmän päälle ihmismäärä mitä nuo maksulliset palvelut tavoittaa on huomattavasti pienempi kuin mitä lähetys tavoittaisi esim. yleisen televisioverkon kautta. Eli tietyllä tapaa lajin seuraajien määrä pysyy todennäköisesti pienemmissä raameissa, jos kaikki lähetykset olisivat pelkän tilauksen takana vs. lähetyksiä näkyisi yleissä verkoissa ja mainostaukojen kera. Ja tähän, kun ottaa sen ajatuksen, että sarjaan osallistuvat sponsorit haluavat mahdollisimman paljon silmäpareja näkemään kisan ohessa näkyvät mainokset, niin tässä on vähän ristiriitainen tilanne.
Pitäisi saada laji näkyviin joka torppaan, mutta toisaalta All Liveä raaskii harva hankkia. Tässä yhtälössä tuo Poweri on toki ollut hyvä, että näkyy suurelle yleisöllekin mahdollisesti.