Finnish GPL Championships 4

  • Viestiketjun aloittaja Hënkka
  • Aloituspäivämäärä

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
No niin, Imolasta lähdetään hakemaan voittoa :D

Nooo, jos yrittäis päästä edes pisteille
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
akim:
Mummoilin neljänneksi[/URL]
Mä olin tällä kertaa mummoilemassa neljänneksi, mutta vedin pihalle. Niin hiljasella varman päälle ajolla ei kyllä vois sellasta mokaa tulla. Tuhero oli viidentenä jotain parikymmentä sekuntia jäljessä.
 

E. Tuhero

Well-known member
Liittynyt
30.10.2000
Viestit
1911
Sijainti
Tampere
Joten minä sitten pääsin mummoilemaan neljänneksi.

Kisasta ei sitten tullut tuon taivaallista, aika-ajoissa ihan ok aika.. tosin eihän se mihinkään riitä, mutta oma ennätys silti. Pari ekaa kiekkaa meni ihan kisaillessa, sitten tuli nurmikko tutuksi ja tipuin kauas... takaa kun ei enää ketään tullu aloin varmistelemaan jo ennen puolta väliä. Tosin spinnaa se hiljaakin ajaessa.

Anyway, mummoilulla helppoja pisteitä.. ei nyt niin hohdokasta, mutta parempi sekin kun ei mitään.
 

E. Tuhero

Well-known member
Liittynyt
30.10.2000
Viestit
1911
Sijainti
Tampere
Kausi saatiin sitten eilen päätökseen.. päätöskisaa tosin taisi lannistaa hieman myös toisen lähes yhtä merkittävän urheilulajin kauden päätös, ainakin itsellä vei kiekko voiton, joten päätöskisasta en voi mitään sanoa.. sanonkin siis muutamalla sanalla kaudesta.

Kulunut kausi oli minulle ensimmäinen FGPLC:ssä..

Aikanaan käydyissä karsinnoissa saavutin paikan kakkosdivarissa, joka kaiken kaikkiaan olikin paras paikka minulle. Kauteen lähdin ilotikulla autoa komennellen ja alkukausi menikin ihan suht nopeasti.. vaikka varmuus ei ikinä ollut samassa autossa minun kanssa, silti pisteitä herui jo toisesta kilpailusta, silverstonesta.Sijoitus neljäs.

Silverstonessa ajoin jopa hetken aivan kärjessä kunnes alkoi se normaali pyöriminen..

Kauden ehdottomasti hienoin kisani sattui Mexicoon.
Rata ilmeisesti sopii hyvin nopealle joystikille ja tiesin jo ennakkoon että jos jossain niin Mexicossa.. Aika-ajoissa kauden ainoa paalu ja kisassakin nopeus oli koko ajan riittävää, valitettavasti vain reilu johtoni hupeni stop n go rangaistukseen jonka syy ei ikinä selvinnyt.. maalissa kuitenki lupaavasti kolmantena. suunta ylöspäin?

No ei.. Seurasi neljä keskeytystä. Kauden lähestyessä puolta väliä olin jo saanut hommattua ratin itselleni.. Keimola oli ensimmäinen kisani ratilla, surukseni sain huomata että suht kaikki piti opetella uudestaan.. vauhti ei riittänyt mihinkään.
Tammikuun lopulla vuoroon tuli kauden odotetuin hetki.. Nurburgring. En ikinä saanut autoa kulkemaan vihreässä helvetissä, mutta toisaalta varmaan jokainen tiesi että nyrrellä jos missä maaliin pääsy palkitaan.
Ajoinkin ensimmäistä kertaa elämässäni nyrrellä virheettömän kisan.. tosin kerran kävin nurmikolla, sekin muita väistellessä =) Maalissa kolmas ja roimasti pisteitä. Kauden lopussa sain vielä lisää "maaliinpääsypisteitä" spasta ja imolasta.
Rehellisyyden nimessä on kuitenkin tunnustettava että nopeuden puolesta en olisi niitä ansainnut... Alkukauden top 5 aika-ajot muuttuivat taisteluun viimeisistä sijoista sillä ilmeisesti muut kehittyivät kauden aikana minua enempi.

Lopputuoloksissa päädyin sijalle 8.
Sijoitus ei ole huono,mutta eipä tuohon nyt tyytyväinenkään voi olla.
Team F1-forumin virallinen sijoitus 2divarissa oli 6 (olin ainoa virallinen kuski), mutta mikäli kesken kautta mukaan tulleen VJRrän pisteet lasketaan mukaan
, niin kuin syytä lienee.. sijoitus nousee yhdellä.

Kausi päästiin kokonaisuudessaan hyvin läpi.
Kolareihin en ottanut juurikaan osaa ja jos tarkkoja ollaan niin muistaakseni yhden ainutta keskeytystä ei tullut toisen auton kanssa kolarointiin. Siis omalle kohdalla, mutta muutenkin kilpailu 2div oli reilua ja onnistuimme välttämään T1 kolarit ilmeisen hyvin.. siitä kiitokset kaikille.

Itelle tuli spassa ja ilmeisesti myös tuolla mexicossa lagista johtuvia ogelmia, mutta varsinaista discoa en muista.. en tiedä kuinka hyvin yhteydet muilla pelasi.

No joo. .eipä tässä ihmeellisiä, jos FGPLC5 joskus näkee päivänvalon, niin mukaan on yritettävä.. ja suuntahan on vain ylöspäin.

:)
 
Ylös