Los Cojones
Avohoidossa
Buri (T1600) puuttui myös tämän päivän lähdöstä...? :dunno:
Edellinen tietämäni sai kaksi vuotta.Mikäli yleinen kukkahattuilu-suvakki-linja pätee, niin kuskeille on odotettavissa 1-3 kk:n kilpailu- ja toimitsijakielto.
Ruudut olivat tyhjät...Janne Lähde ja Arttu Kilpi eivät ilmeisesti startanneet 2. lähtöön tai pelit uuvahti viivalle.
Ne on AKK:n jäsenlehdessä nykyäänSaas näkee mitkä on sanktiot. Ei taideta VeeÄmmässäkään enää uutisoida näitä lisenssien peruutuksia sillä tavoin kuin ennen wanhaan.
Jollen ihan väärin muista niin 2000 luvun alkupuolella Ahveniston Rata SM kisoissa tais olla ekat AKK:n puhallutukset. Ohjaajakokouksessa vaan ilmoitetiin että seuraavat arvotut kuljettajat tulevat sitten ohjaaja kokouksen jälkeen antamaan puhallus näytteet.Eiköhän tuo ole varsin yleistä. Puhalluttaminen, meinaan. Tai sitten rataporukka tulee vaan taas jäljessä.
Jokkiskisoissa on taidettu useampipäiväisissä puhalluttaa jo toista vuosikymmentä.
Lieneekö tuossa tiedotteessa pianovihre vai miksi Lähteen ja Burin pannarikielto on vain helmikuun loppuun mutta Kilvelle lätkäistiin käytännössä koko 2016 kauden mittainen banaani? Jos ei asiaan ole mitään painavaa perustetta, niin tuossa on ilmiselvä vetoomuksen tai peräti oikeuskanteen paikka - perusteena kansalaisten yhdenvertaisuus.RATA-SM-Alastaron seuraamukset:
http://www.autourheilu.fi/uutiset/akk-n-hallituksen-paatoksia-rata-sm-alastaro-seuraamukset/
Enempi promilleja, enempi bannia.Lieneekö tuossa tiedotteessa pianovihre vai miksi Lähteen ja Burin pannarikielto on vain helmikuun loppuun mutta Kilvelle lätkäistiin käytännössä koko 2016 kauden mittainen banaani? Jos ei asiaan ole mitään painavaa perustetta, niin tuossa on ilmiselvä vetoomuksen tai peräti oikeuskanteen paikka - perusteena kansalaisten yhdenvertaisuus.
Liittynee siihen turvakaari-jupakkaan jonka AKK:n vetoomusoikeus lopulta ratkaisi valittajan hyväksi ja LMS:n tulkintaa vastaan. IMO koko homma haisee niin vahvasti kiusanteolta kuin olla ja voi. Niin tämän valittajan kuin AKK:kin taholta. Mutta ei sinällään mitään uutta. Onhan se jo nähty ties kuinka monta kertaa että myös kilvanajopiireissä tärkein motivaation lähde on kateus ja kilpakumppaneiden kampittaminen heti kun sellaiseen on pienikin mahdollisuus.Taisi Kilpi itsekin jo toisella foorumilla kommentoida; rivien välistä luettavissa, ettei tule päätöksestä valittamaan.
Ehkä jopa suurempi juttu Kemorassa taisi olla, jotta LMS:n Seatit eivät sitten olleet lainkaan mukana katsastusepäselvyyksien takia ja mielenkiinnolla odotetaan, mitä se tulee poikimaan.
Perustele millä tavoin ne ovat olleet "sääntöjen hengen vastaisia"? Kuten edellä sanoin, tuo turvakaari-jupakka haisee katsomoon asti lähinnä kanssakilpailijan kiusanteolta. Samanlainen sääntöjen mahdollistama venkulointi kuin jääkiekossa mailan lavan mittaaminen josko sattuisi olemaan jokin kohta millin verran pielessä...LMS:n Seatit olivat kyllä niin vahvasti sääntöjen hengen vastaisia, että ihan hyvä, kun lopulta löytyi myös pitävää näyttöä säännön kirjaimen vastaisuudesta. MIelestäni niitä ei olisi pitänyt päästää sarjaan alun perinkään, mutta valitettavasti kabinettisuhmurointi vie toisinaan voiton säännöistä ja lajin edusta.
Kyse lienee siitä, ettei Seat Ibizaa ole myyty EU-alueella kyseisellä moottorilla, joka on tarkoitettu ilmeisesti Venäjän markkinoille. Säännöissä sanotaan, että auton tulee olla vapaasti kaupan EU-alueella. Säännön hengen vastaiseksi asian tekee se, että on hankittu auto, joka ei ole tarkoitettu EU-markkinoille EU-maassa toimivan yrityksen kautta.Perustele millä tavoin ne ovat olleet "sääntöjen hengen vastaisia"? Kuten edellä sanoin, tuo turvakaari-jupakka haisee katsomoon asti lähinnä kanssakilpailijan kiusanteolta. Samanlainen sääntöjen mahdollistama venkulointi kuin jääkiekossa mailan lavan mittaaminen josko sattuisi olemaan jokin kohta millin verran pielessä...
Jos AKK:n linja on jatkossakin tämä, niin ei ihme että monet kuskit (ja luokat) mieluummin ajelevat ihan vaan keskenään eivätkä edes harkitse SM-kisoihin osallistumista.
Kaiken lisäksi juuri tällaista yhdistelmää (1,6l vapaastihengittävä kone + rattivaihteet) ei ole saatavilla Venäjälläkään. Sääntöjen laatijat tuskin ovat tarkoittaneet, että vapaasti saatavilla täyttyy, jos Suomen maahantuojalla on juuri kaksi kappaletta tällaisia yksilöitä vapaasti (joskaan ei julkisesti) kaupan juuri silloin kun eräs tiimi ihan sattumalta tiedustelee saatavuutta. Muutoin niitä ei ole kaiketi EU:ssa myyty ainuttakaan.Kyse lienee siitä, ettei Seat Ibizaa ole myyty EU-alueella kyseisellä moottorilla, joka on tarkoitettu ilmeisesti Venäjän markkinoille.
Miltäs tää kaukovalojupakka mielestäsi haisee?Kuten edellä sanoin, tuo turvakaari-jupakka haisee katsomoon asti lähinnä kanssakilpailijan kiusanteolta.
Ei kai tää nyt varsinaisena uutisena pitäis tulla. Ei ole ihan tuore ilmiö. Valitettavasti.Kilpatallit eivät tämän perusteella juuri rakennusurakoitsijoista eroa. Molemminpuolista kiusantekoa, syyttelyä ja vaateita.