First world problems

  • Viestiketjun aloittaja Makkonen
  • Aloituspäivämäärä

Lozeh

Well-known member
Liittynyt
12.8.2013
Viestit
110
Sijainti
Lahti
Ostin kalliin kahvin ja lähdin autolle, mutta unohdin ottaa sokeria. Ei perkele ku vitutti. :(
 

DSQ

Elossa
Liittynyt
5.11.2012
Viestit
5377
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
Sellainen ongelma on, että pitäisikö tankata päähän tietoa kotona vai toisaalla. Jälkimmäinen sisältää vähemmän houkutuksia, mutta silti Skypeä pitäisi päästä tarkistamaan aika ajoin.

Jees.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Saatana ku vituttaa kun espressokeittimen höyrynkehitin kestää 45 sekuntia alkaa toimia siitä kun kaffee on lirunut kuppiin. Elämäni pisimmät 45 sekuntia aamuisin odotella sitä perhanan höyryä viimeinkin tulevaksi. :frank::mad_old::mad:
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Saatana ku vituttaa kun espressokeittimen höyrynkehitin kestää 45 sekuntia alkaa toimia siitä kun kaffee on lirunut kuppiin. Elämäni pisimmät 45 sekuntia aamuisin odotella sitä perhanan höyryä viimeinkin tulevaksi. :frank::mad_old::mad:
Tsemppiä... :(
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Matsi alkaa vasta kohta ja mä oon jo melkeinpä syönyt mun popkornit.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Makkarin lampun molemmat polttimot palaneet. Pitää hakea kaupasta uudet.

Joutuu tulemaan toimeen näytön ja lukulampun yhteisvalaistuksella siihen asti.
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Makkarin lampun molemmat polttimot palaneet. Pitää hakea kaupasta uudet.

Joutuu tulemaan toimeen näytön ja lukulampun yhteisvalaistuksella siihen asti.
Multakin paloi tänään yhdistetyn makuu-, olo-, työ- ja ruokailuhuoneen polttimo. En omista lukulamppua ja joudun tyytymään eteisen kattolamppuun. Kovat ajat.
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Et oo koskaan kertonut harrastavasi yhdistettyä. Paljos kulkee?
No emmä oo kehdannut mainita kun toi mun harrastaminen ei oo kovin aktiivista tai tasokasta. Kerran hyppäsin Lahden suurmäestä 134 metriä ja hiihtää jaksan ehkä kolme metriä hengästymättä.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Ite vedän mäkihypyt kolmiloikkatyyliin. Neljä stinttiä. Ihan sama mitä seosta on muulloin alla mutta lopussa aina pehmeet, eli tosi löysät, veltot.
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
No emmä oo kehdannut mainita kun toi mun harrastaminen ei oo kovin aktiivista tai tasokasta. Kerran hyppäsin Lahden suurmäestä 134 metriä ja hiihtää jaksan ehkä kolme metriä hengästymättä.
Ehkä tässä vaiheessa voin paljastaa, että toinen näistä saavutuksista on valetta.
 
Ylös