:idea:Voithan sä niitä ostaa ja pistää pakkaseen ja 1.5. syödä laatikollisen.:ahem:
Ei vaan, aion kestää tilanteen kuin nainen. Saahan noita sitten taas syksyllä.
:idea:Voithan sä niitä ostaa ja pistää pakkaseen ja 1.5. syödä laatikollisen.:ahem:
Tai jos Albert olisi unohtanut sinne koneeseen aivonsa, niin se olisi ollut sitten aivopesua.Jos taas olisit mennyt jättämään seteleitä pesukoneeseen menevän vaatteen taskuun sinusta olisi tullut rahanpesijä.
Eikös se koskenut vain karkkeja?Hoksasin juuri, etten voi tällä kertaa ostaa Hulluilta Päiviltä haamumunkkeja, koska herkkulakko. By-ääh. :frown:
Periaatteessa joo, mutta päätin laajentaa lakon koskemaan kaikkia sokeriherkkuja. Tuntuisi vähän huijaukselta korvata karkit munkeilla tai jäätälöllä.Eikös se koskenut vain karkkeja?
Et kyllä!Tiedänkin jo mitä ostan Hulliksilta kera mässäilykuvan.
Veikkaan, että jotain tältä sivulta.Nyt on tiukka peli.
Tiedänkin jo mitä ostan Hulliksilta kera mässäilykuvan.
Varo ettei pure korvasta.Hullikselta Tysoni, .
Voisi sanoa mainoksen kohderyhmän olevan ainakin lähellä oikeaa.Kun ostaa lipun joka toimitetaan e-ticket -muodossa ja se pitää tulostaa, varsin usein samalle paperiarkille lykätään joku iso värikuvamainos. Äsken tulostamassani lipussa kaksi kolmasosaa paperista oli värivalokuvaa, tulostin sen mustavalkoisena koska värikasetti huutaa tyhjyyttä. No toki myös paperin ainoa oleellinen osa, viivakoodi, tulostui aika haaleana ja suttuisena.
Siinä värikuvassa mainostettiin samaa tapahtumaa, jonka lipun juuri ostin.
Niin, aivan. Samaten kun varaan Booking.comista hotellihuoneen niin sen hotellin mainoksia alkaa ilmestyä erinäisille sivuille. Jälkimainontaa.Voisi sanoa mainoksen kohderyhmän olevan ainakin lähellä oikeaa.
Työkaverini osti marketista muiden ostosten ohella näkkileipää ja hanskat. Höyläsi tietenkin bonus/plussa-korttiaan. Seuraavana päivänä Facebookiin mennessään siellä oli saman ketjun mainokset näkkileivästä ja hanskoista.Niin, aivan. Samaten kun varaan Booking.comista hotellihuoneen niin sen hotellin mainoksia alkaa ilmestyä erinäisille sivuille. Jälkimainontaa.