Albert Oil
Hippi ja juntti
ANTEEKSI, TURKULAISET, ANTEEKSI. Edellälausuttu ei vastannut itseni tahi edustamani yhtiön mielipidettä vaan oli puhdasta huumoria.
Hetkinen eikös tällaisista banaanivihjailuista pitäis tulla banaania. Jäsen Archie selkeesti haukkuu afrikkalaisia apinoiksi!!1Sinne vesipisteelle voisi ratsastaa norsulla, katella vähän maisemia ja syödä banaania. Sehän voisi olla upeaa.
Sen kun tietäis, niin ois viisas mies..No mitähän sekin nyt sitten muka selittäisi??
Kilometrikorvaushakemusten pitkähköt matkat?No mitähän sekin nyt sitten muka selittäisi??
Jos olisit itse tehnyt, niin siitä olisi tullut pahanmakuinen.:thumbfh:Taloutemme kaikki kolme sinappia turisivat tyhjyyttään, kun olin aikeissa rakentaa ruisleipä-makkara- iltapalaa itsellein. MITEN NÄIN VOI KÄYDÄ?? Kenen on vastuu? Onko nyt hyvä mieli?
Sinoli?Tsemppiä Albertille. Nytpä sainkin oivan joululahjaidean Albertin osalta! Vinkkinä että lahja alkaa s- ja päättyy i -kirjaimeen.
Tottakai mutta siihen on jo tottunut.Jos olisit itse tehnyt, niin siitä olisi tullut pahanmakuinen.:thumbfh: