First world problems

  • Viestiketjun aloittaja Makkonen
  • Aloituspäivämäärä

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Liittynyt
15.8.2015
Viestit
2229
Sijainti
Anywhere in the world
Vaimokulta lämmitti leivinuunin. Jostakin pukkasi koko torpan täyteen savun hajua. Luulen että ilmanvaihtokanavasta imaissut, kun oli ihan joka paikassa se käry, jopa vessassa jonka ovi oli ollut suljettu. Nyt alkaa olla torppa tuuletettiin, mutta hieman viileähkö.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Taktisesti menin vessaan jotta välttyisin kahvinkeittohommilta. Meni häneksi sekin. Toinen meni taktisesti röökille ja toinen rupesi soittamaan urkuja.:confused::confused::nope::rolleyes::thumbfh::wall:
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Ostin neljät Hillfigerin sukat ja ne toimitettiin niin kauniisti peltirasiaan taiteltuna etten raaski ottaa niitä käyttöön.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26846
Hitsiläinen kun jäi vaivaamaan kuka pinpotti ovikelloain tovi sitten. Kämppääni kuuluu myös naapurien ovikellojen pirahdukset, niistä tietää jos liikkeellä on joku kaupustelija. Nyt soi vain mun summerini ja vain kertaalleen. Pitäis olla ovikamera. Ovisilmästä ei ois hyötyä kun ei kuitenkaan väliovea pystyis niin hiljaa avaamaan ettei se kuuluis käytävään.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Muistan ajan kun asuin omassa asunnossani vailla puhelinta. Jos jollain oli asiaa, oli hänen tultava katsomaan mahdanko olla kotona :thumbup: Ei ahdistanut ovikellon soittaminen kun TV-lupakin oli maksettu :D
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26846
Itsellänihän on tv-lupa maksamatta. Kerran oon lupatarkastajankin kohdannut, silloinkin olin luvaton mut selvisin puhumalla.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Itsellänihän on tv-lupa maksamatta. Kerran oon lupatarkastajankin kohdannut, silloinkin olin luvaton mut selvisin puhumalla.
Ei taida olla enää pelkoa lupatarkastajasta. Ihan hyvä, että maksu menee verotuksen yhteydessä.
 

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Liittynyt
28.10.2013
Viestit
4967
Sijainti
Parc Fermé
Ei taida olla enää pelkoa lupatarkastajasta. Ihan hyvä, että maksu menee verotuksen yhteydessä.
Siinä meni kyllä kohtalaisen paljon luovuutta hukkaan kun ei tarvi enää tv-lupatarkastajaa pelätä. Yksi tarina oli että töllö oli sijoitettu jonkun kaapin "sisälle" et aukaisemalla kaapin ovet sen sai näkyville. Tai sitten se et aina kyläilemään mennessä / muuten vaan kotoa poistuessa raahattiin töllö aina autotalliin jemmaan varmuuden vuoksi.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Pekonipaketissa oli Avaa-teksti vasemmassa reunassa, mutta aikaisulärpäke oikeassa :( Oli näköjään parasta ennen päiväyskin mennyt toissapäivänä, muttei se nyt yhtä kaameaa ollut.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Pekonipaketissa oli Avaa-teksti vasemmassa reunassa, mutta aikaisulärpäke oikeassa :( Oli näköjään parasta ennen päiväyskin mennyt toissapäivänä, muttei se nyt yhtä kaameaa ollut.
Kai tuosta otit kuvan ja laitoit iltapululle kera viestin: Karmea shokki aamupalaa tehdessä :eek:
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26846
Jääkaappi sooloilee taas hellekeleillä. Maito ja makkarat jäässä, vaikka kaapin sisällä lämpömittari näyttää +4 ja maito oli ovessa. Innostuu välillä jäähdyttämään liikaa.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
blaablaablaa
Kiitoksena antamastasi palautteesta lähetän sinulle postissa tuotehyvityskortin, jonka voit käyttää
kaupassa. Toivon sen osaltaan korvaavan tuotteemme sinulle aiheuttaman
pettymyksen.
blaablaablaa
Painotin kyllä etten järkyttynyt tuosta paketista vaan kyselin sen pakkausmerkintöjen funktiota, mutta kait minä sitten pahoitin mieleni, kun HK niin sanoo :(
 
Ylös