First world problems

  • Viestiketjun aloittaja Makkonen
  • Aloituspäivämäärä

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Eli siis suoristusrauta? GHD:lla (suoristusrautojen klassikko) tai Cloud Ninella ei varmaan voi kovin pahasti pieleen mennä, jos budjetti niihin venyy. Jos vähän halvempaa ois tarkoitus etsiä, niin Remingtonin suoristusrautaan olen ainakin itse ollut tyytyväinen.
Tossa oli tosi monta sanaa, jotka ymmärsin.
 

Nurtsi

Registered Loser
Liittynyt
9.8.2011
Viestit
5615
Valion Aura-juustoissa on selkeitä makueroja. Jotkut palikat on selkeästi homeisempia kuin toiset.
 

Zoe

Maagikko, noituja
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
9925
Sijainti
Nollola
Virtas-Timo kertokoon muuten sitten tännekin, minkä vehjeksen päätyy vaimolleen ostamaan.

Itse olisin ainakin onnesta soikeana, jos GHD:n lahjapaketista löytäisin.
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Mitä tehdä loppuunrutistetulle sinappituubille, metallinkeräykseen vai sekajätteisiin? En todellakaan ala pesemään tuubia sisältä, niin kuin metallijätteelle kuuluis tehdä. Siispä sekajätteisiin, kera syyllisyydentunteen.
 

Zervuska Haidis

Well-known member
Liittynyt
8.1.2007
Viestit
12576
Sijainti
Sivulla viisi
Niin, tai sitten sen olisi voinut työntää vaikkapa Jjusbanin takalistoon.

Edit. Eikun tätähän olikin näköjään jo ehdotettu. Anteeksi.
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Itsehän työntäisin tuollaisen käytetyn sinappituubin takalistooni, mutta tuli mieleen, että eikös metalliroju saa olla vähän likaistakin kelvatakseen kierrätykseen. Toinen juttu sitten muovin kanssa, jonka pitäisi olla jopa kuivaakin.
 

Örfil

Guest
Muovi poltetaan, joten ei se niin nuukaa ole. Eli kaikki likainen lajitelematon jäte Jjusbiksen takalistoon, ne hoituvat siinä samalla Tarastejärvelle kun Jjusbanin "asunto" käy siellä tyhjennyskeikalla.
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Itsehän työntäisin tuollaisen käytetyn sinappituubin takalistooni, mutta tuli mieleen, että eikös metalliroju saa olla vähän likaistakin kelvatakseen kierrätykseen. Toinen juttu sitten muovin kanssa, jonka pitäisi olla jopa kuivaakin.
Näinpä se muuten olikin.
 
Ylös