PuoliPöhkö
Well-known member
Pääkallovalot puuttuu! :frank:
:thumbfh::frown::nope:Pääkallovalot puuttuu! :frank:
Niinhän me ollaankuin identtiset kaksoset!Mozzukalla pitää olla Terminator -valot
Kokeile luomua: syö räkää!Nyt ei keksi mitä evästä sitä seuraavaksi söisi:nope:
Jos ajelet vaikkapa näillä teillä, niin ajovakaus voi olla ihan hyväksi. Toisaalta iso auto saattaa juuttua irtolohkareeseen. Vaikeaa on.Pitäisi päättää vuokraako matkalle keskikokoisen auton ja säästää bensakuluissa vai isomman, joka on ainakin teoriassa parempi ajaa.
Itse vuokraisin pienen auton ja säästäisin enemmän.Pitäisi päättää vuokraako matkalle keskikokoisen auton ja säästää bensakuluissa vai isomman, joka on ainakin teoriassa parempi ajaa.
30 sekuntia katsomista aiheutti pahan ja levottoman olon. Kiitos :thumbfh:Jos ajelet vaikkapa näillä teillä, niin ajovakaus voi olla ihan hyväksi. Toisaalta iso auto saattaa juuttua irtolohkareeseen. Vaikeaa on.
Pikkuauto on täysin poissa harkinnasta, koska silloin käteen tulee Kia Rio tai vastaava. Intermediate-luokassa on suuri riski saada alleen Toyota Corolla tai Nissan mikäsenytoli. Sillä kun viikon kruisailee, alkaa pistoolin piipun nieleminen vaikuttamaan houkuttelevalta. Mutta sitten tuossa Premium-luokassakin auto saattaa olla joko Avensis tai Nissanin vastaava kiulu. Valinnan vaikeutta...Itse vuokraisin pienen auton ja säästäisin enemmän.
Mä oon muutaman tunnin jo miettiny ottaisko hotellihuoneen kera aamiaisen joka lisää hintaa 3€/vrk.
No eno. Mutta niin itsetuhoinen en myöskään ole, että vapaa-ehtoisesti viettäisin viikon joko Kia Rion tai Corollan ratissa. Jopa siitä ilosta maksaen.Rahamiähiä selkeesti toi nollakasi. Vuokraa Rolls-Royce, trailerit ja sinne toinen erivärinen Rolls-Royce. Vaihtaa aina välillä ni ei käy viikko ykstoikkoseks.
Näytä liitetiedosto 19706että vapaa-ehtoisesti viettäisin viikon joko Kia ratissa. Jopa siitä ilosta maksaen.
EIPÄ EDITOIDA LAINAUKSIA. :mad_old:
Ei saa huutaa, lapset herää!EIPÄ EDITOIDA LAINAUKSIA. :mad_old:
Valitettavasti en osaa suhtautua tosissani nurinoihin uusista autoista. Mulla on vielä tuoreessa muistissa, kun kahdeksan vuotta sitten nielin pikitietä satoja kilometrejä yhtäsoittoa vuosmallin 1986 Carina kakkosella. Uusien autojen ajettavuuksia tuskin osaisin vertailla. Vieraan auton kanssa menis jo viikko niitten kaikkien nappuloiden, säätimien ja näyttöjen ihmettelyyn, ei huomaiskaan, että taas on maisema vaihtunu.No eno. Mutta niin itsetuhoinen en myöskään ole, että vapaa-ehtoisesti viettäisin viikon joko Kia Rion tai Corollan ratissa. Jopa siitä ilosta maksaen.
Itse ajelin aikanaan saman vuosimallin Opel Asconalla, mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että nykyautoissakin on ajettavuudeltaa täysin sysipaskoja malleja.Valitettavasti en osaa suhtautua tosissani nurinoihin uusista autoista. Mulla on vielä tuoreessa muistissa, kun kahdeksan vuotta sitten nielin pikitietä satoja kilometrejä yhtäsoittoa vuosmallin 1986 Carina kakkosella. Uusien autojen ajettavuuksia tuskin osaisin vertailla. Vieraan auton kanssa menis jo viikko niitten kaikkien nappuloiden, säätimien ja näyttöjen ihmettelyyn, ei huomaiskaan, että taas on maisema vaihtunu.