Foorumilaisten veneet

sooda

Alan Parsa
Sijainti
the real mid-west, Seinäjoki
Ostin kesällä kihniöläisen veneen Sitten ostin kaksi yhtä pitkää airoa. On muuten kätevää kun pitää yrittää soutaa jokseenkin suoraan. Ympyrän soutamisessa eripituiset airot on hyvät. Edestakaisin soutelu on kivempaa kuin ympyrän soutaminen. Ainakin mökkinaapurien mielestä.

MOTION LINE

Active member
Sijainti
ESPOO
jimt:
ei o fyrkkaa osta huvi vene
MitäähhHH?

Mutt sullahan on se Bätti, eikö se venhosta käy, ois syytä mikäli meinaat kutsua jengiä
ajelulle kesällä 2003?

Niin ja kyllä Raana varmaan lainaa omaansa mikäli vain uskallat ajaa täysiä!

<small>[ 27-12-2002, 00:24: Message edited by: MOTION LINE ]</small>

Mad-Mike

Well-known member
Sleekcraft 21 Executive jr. jossa 454+ Jetti
Koneeseen tulossa 6-71 ja intercooler sekä jettiin drop snout.

Kiihtyy muuten aikas kivasti...

Sitten perhettä varten on yksi kaksimottorinen 26 jalkainen syvä V....

bernie

Guest
huijasin.ei ollu toi catti mun! vaan kyllä veikkaan mad-mike että jää se 454 kakkoseksi,mitataan mitä tahansa nimittäin tiedän että jossain päin suomea todella on sellanen 4,5 metrinen pikku-catti perässä 225 hv Jammu (kulkivat ainakin seiskytluvulla OMC:n40 hv koneilla yli 40 solmua),että sitä voi ihmetellä kuinka joku edes uskaltaa mokomalla härvelillä ajaa..nostan hattua

bernie

Guest
rkeleen maakravut! miksi ette kirjoittele tänne veneilyfoorumuiin! ei tarvii pelätä,ei teille naureta.pääasia että saataisiin eloa tänne taas vaihteeksi

Mad-Mike

Well-known member
bernie:
rkeleen maakravut! miksi ette kirjoittele tänne veneilyfoorumuiin! ei tarvii pelätä,ei teille naureta.pääasia että saataisiin eloa tänne taas vaihteeksi
Vai maakravut ...heh tossa 1km säteellä on on nyttenkin yli sata purjelaivaa....plus tuhat venettä.Mites siellä järvisuomessa ?
Toisaalta jos olisin ostanut
viihdyttääkseni vain itseäni valinta olis ollut Argo Cat 21+ 275 Evari josta kaupat aikoinaan olin tehdäkkin.
Tämä jetti on perheen vesihiihtolelu ja kiihtyvyys on tärkeintä...otetaan haaste 1320 jalan kiihtyvyydellä ketää tahansa vastaan...kunhan tulee itse tänne.

Toisteiseksi olen tyytynyt pitämään sillä autot ja Mp ruodussa....

Niin ja bernie montakos SM mitalia tai maajoukkue-edustusta tällä muilla on veneilystä ?

Mad-Mike

Well-known member
bernie:
huijasin.ei ollu toi catti mun! vaan kyllä veikkaan mad-mike että jää se 454 kakkoseksi,mitataan mitä tahansa nimittäin tiedän että jossain päin suomea todella on sellanen 4,5 metrinen pikku-catti perässä 225 hv Jammu (kulkivat ainakin seiskytluvulla OMC:n40 hv koneilla yli 40 solmua),että sitä voi ihmetellä kuinka joku edes uskaltaa mokomalla härvelillä ajaa..nostan hattua
Airiston risti-aallokossa tosiaan haluan nähdä tuon...lupaan seurata etenemistä vierestä...

Mad-Mike; Minä haluaisin nähdä sen yhdistelmän mielummin Porkkalan selällä ristiaallokossa.

Mad-Mike

Well-known member
Valtte Laapotti:
Mad-Mike; Minä haluaisin nähdä sen yhdistelmän mielummin Porkkalan selällä ristiaallokossa.
Kumman ?
Tai minkä niistä---tuon Argocat15 sen jossa 225 persiissä vai Sleekcraft 21sen...toki saadaan paikkalle myös 38 Scarab jos keli kovenee.

Late

Peugeot 205 T16
Kaks löytyy

Yamarin 5800 80hp Yamaha
S21 14hp Volvo Pentta