Bobakki
@f1hog
Mä olen kyllä usein miettlnyt, että kuin hyvä palsta se olisikaan jos vaan mä kirjoittaisin sinne.Pyrin vastaavasti laskemaan sitä saman verran. Pysyypä homma balanssissa.
Mä olen kyllä usein miettlnyt, että kuin hyvä palsta se olisikaan jos vaan mä kirjoittaisin sinne.Pyrin vastaavasti laskemaan sitä saman verran. Pysyypä homma balanssissa.
Varmaan Raumalta sekin....Tämänhän se vekkuli kaveri on.
Se ois paras, jos sinne kirjoittaisitte vain sinä ja harriolli.Mä olen kyllä usein miettlnyt, että kuin hyvä palsta se olisikaan jos vaan mä kirjoittaisin sinne.
Varmaan Raumalta sekin....
No ok. Kainuun nälkämailta sitten.
Kai ne edes kakkosnelosta rungossa käyttävät?No ok. Kainuun nälkämailta sitten.
Missä seinätkin tehdään 6 mm remonttikyprokista.
Tuskin. Moe tietää nämä jutut paremmin. :ahem:Kai ne edes kakkosnelosta rungossa käyttävät?
Eikäkö se puuttuu siks, ku en muista mistä taikaportista sinne pääsee.Pollista puuttuu Yleinen Lätkäkeskustelu ihan siitä syystä, että se on luonnollisesti parsain kaikista :ahem:
Teet ensin itsellesi hoki buukmarkin, talletat sen ja meet sisään. :ahem: toinen konsti on tehdä hokista ajoitussivu. :thumbup:Eikäkö se puuttuu siks, ku en muista mistä taikaportista sinne pääsee.
Ei tietoa. Kyseinen asia tuli esille, kun pidin siellä Terrassa koulutusta ja kerroin kipsilevyruuveista. Niitä kun on meilläkin sekä yksinkertaista kipsilevyä (12-13 milliseen) kuin kaksinkertaiseen kipsilevyyn (max. 30 mm).Kai ne edes kakkosnelosta rungossa käyttävät?
Aiaiai, kun joku heittäytyi marttyyriksi.Tuskin. Moe tietää nämä jutut paremmin. :ahem:
Muistan kyllä kun puhuit tuosta joskus. Ei tavan levyt paljoa maksa, omituinen paikka käydä säästämään.Ei tietoa. Kyseinen asia tuli esille, kun pidin siellä Terrassa koulutusta ja kerroin kipsilevyruuveista. Niitä kun on meilläkin sekä yksinkertaista kipsilevyä (12-13 milliseen) kuin kaksinkertaiseen kipsilevyyn (max. 30 mm).
Yks kaveri sitten kysyi, mitä myydään, kun täällä ihmiset rakentaa seiniä remonttikyprokilla (5-6mm).
Paras 'oikaisu' jonka minä olen kuullut kipsilevyistä, niin kuulema Hartolan Jari Pekassa uskontoverit olivat rakentaneet kipsilevyseiniä niin, että vähät välittivät koolauksista. Jos levy loppui koolauksen välillle, niin jatkettiin suoraan siitä seuraavalla levyllä. Ei siis tehty saumaa koolauksen kohdalle, että olis saanut ruuvattua sen siihen kiinni. Kaipa se toimii noikin pakkalin ja saumanauhan kanssa.
Joku sanoi että ovat noi ohkaiset jopa kalliimpia valmistusteknisistä syistä, en tiedä.Muistan kyllä kun puhuit tuosta joskus. Ei tavan levyt paljoa maksa, omituinen paikka käydä säästämään.
Levysaumat tyhjän päälle Kai edes irtolauta takapuolelle jäykistämään.
Tulos toki olisi varmaan vähintään pikkaisen erilainen, jos tätä samaa pollaisi vaikakpa F1-asiapuolella, mutta tämä nyt on ainoa osasto johon näin tyhjänpäiväinen polli sopii. Ja tosi paljonhan sama porukka pyörii useammalla osastolla, innoikkaimmat jopa kaikilla.Ei tähän kyllä oltais pollia tarvittu. Jos tämmöisen heittää Wapaalle niin lienee suht selvää että mikä porukka täällä käy äänestämässä. Varmaankaan suurin osa tuolla formulapuolella sekoilevista edes löydä tänne.
Omat suosikit on ralli, muut formulat ja moottoriurheilu. F1-asia on sen verta kuivakka paikka aerodynamiikkaneroineen ettei siihen oikeen syty. Tai no kunhan kausi saatais käyntiin.