Foorumin paras alue

F1-forumin parsa alue

• Formula1

Äänet: 8 14,5%
  • F1-vapaa

Äänet: 3 5,5%
  • Ralli

• Yleinen asiakeskustelu

Äänet: 1 1,8%
  • Vapaa keskustelu

Äänet: 23 41,8%
  • Muu urheilu

• Joku muu, mikä?

Äänet: 14 25,5%

• Äänestäjiä yhteensä
    55

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Asiakeskustelu on turhin osio, ja sieltä treeniotsikon vois heittää vapaalle tai muu-urheilu osastolle riippuen siitä onko kyse liikunnasta vai urheilusta.
Treenitoikki on ihan oikeassa paikassa nyt. Se kuitenkin koittaa keskittyä vain forumistien treenaamiseen ja siitä keskustelemiseen. Vapaalle tuotaessa toikki täyttyisi nanosekunneissa miten sulla noin niinkun muuten menee? -tyyppisistä kommenteista. Ei niissäkään kommenteissa mitään vikaa ole, mutta kiva lukea edes yhtä niistä vapaata toikkia.

F1-asia on forumin nielu mikä vetää uutta sisään, ja vapaa peräsuoli mistä pas.. valuu ulos.
No ilmankos kirjoittelet niin paljon tänne vapaalle.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Karting-osio on tarjonnut viime aikoina ehkäpä parasta viihdettä. Vapaa ja Muu urheilu tulevat sitten perässä.

Mangelo

Well-known member
Treenitoikki on ihan oikeassa paikassa nyt. Se kuitenkin koittaa keskittyä vain forumistien treenaamiseen ja siitä keskustelemiseen. Vapaalle tuotaessa toikki täyttyisi nanosekunneissa miten sulla noin niinkun muuten menee? -tyyppisistä kommenteista. Ei niissäkään kommenteissa mitään vikaa ole, mutta kiva lukea edes yhtä niistä vapaata toikkia.
Jos linja on tuo niin sitten varmaan laiva yms asialliset ketjut sopis varmaan sinne? Vapaalle vaan nuo mielialanvaihteluilmoitukset yms...
No ilmankos kirjoittelet niin paljon tänne vapaalle.
:doubtful:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Jos linja on tuo niin sitten varmaan laiva yms asialliset ketjut sopis varmaan sinne? Vapaalle vaan nuo mielialanvaihteluilmoitukset yms...

:doubtful:
No nyt kun tuon laivatoikin otit esimerkiksi, niin mikäli JPP olisi halunnut / joskus haluaisi, että laivatoikkiin ei mitkään talipallot kirjoittele ihan jonninjoutavuuksia väliin ja päättää pistää toikin asiapuolelle, niin minun puolestani ihan vapaasti. Ei kai asiapuolellakaan toikin aiheena ole pakko olla politiikka, tai maailmantalous, kunhan keskustelu ei lähde rönsyilemään ja pysyy siistinä.

Vice

Reality bites
F1-asiapuoli
Muut formulaluokat
Muu moottoriurheilu
Veikkaukset

Siinäpä ne.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
No nyt kun tuon laivatoikin otit esimerkiksi, niin mikäli JPP olisi halunnut / joskus haluaisi, että laivatoikkiin ei mitkään talipallot kirjoittele ihan jonninjoutavuuksia väliin ja päättää pistää toikin asiapuolelle, niin minun puolestani ihan vapaasti. Ei kai asiapuolellakaan toikin aiheena ole pakko olla politiikka, tai maailmantalous, kunhan keskustelu ei lähde rönsyilemään ja pysyy siistinä.
Itse olen syypää kun sen tonttulakkikuvan viestiin laitoin. Ja ainakin toistaiseksi voi ihan hyvin olla täällä vapaalla puolella laivatoikki. Sitten menee ehkä siirto harkintaan jos ketjuun alkaa tulla kymmeniä "Miten sulla noin niinkun muuten menee?" -viestejä. :idea:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Vappaa on parsain.

Vicellä aika pitkä sigu...toisaalta, onneksi hää ei viihdy vappaalla. Nou haittaa...

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
F1, koska mä nostan sen tasoa niin paljon.
Pyrin vastaavasti laskemaan sitä saman verran. Pysyypä homma balanssissa.

Olen sangen huolestunut Bobakin viimeaikaisesta toiminnasta. Tiukan asialinjan lomasta on välillä lipsunut pientä huumoriakin, kuten oletettavasti tässäkin viestissä oli.

Omat suosikkin viimeikaisesta tuotannosta ovat:
"Erona Heikin kohdalla se, että hän onnistui päätymään seinään saakka."

"Nyt ratissa ei kuitenkaan ollut mikään kävelyvauhdista lumihankeen ajava räikkönen, vaan ihan oikea formulakuski."
Hetken jopa naurattivat. :alppu:

Eipä mulla muuta.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
eiköhän ne nuo ole:

F1-asiapuoli
Muut formulaluokat
Muu moottoriurheilu

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Mulla on tuolla asetuksissa täppä siinä kohdassa, ettei siguja edes näy.

Mun mielestä aika hyvä asetelma tämä.:thumbup:
Mulla tuota täppää ei ole muutettu. Eikä sille ole ollutkaan tarvetta sen jälkeen, kun sovittiin ettei ylipitkiä siguja tehdä. Itsekin silloin aikanaan lyhensin 5 riviä pitkän sigun lyhyeksi.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mulla tuota täppää ei ole muutettu. Eikä sille ole ollutkaan tarvetta sen jälkeen, kun sovittiin ettei ylipitkiä siguja tehdä. Itsekin silloin aikanaan lyhensin 5 riviä pitkän sigun lyhyeksi.
Mikäs se on?

Allekirjoittanut, vieläkin? Jos on, niin sepä on hyvä!:thumbup: