Lancer
Realisti
Lätkäkeskustelu parsa.
Ei kai. Moottoripyöräosasto ainaski on.Onko täällä joku F1-puolikin?
Ei kai. Moottoripyöräosasto ainaski on.Onko täällä joku F1-puolikin?
Treenitoikki on ihan oikeassa paikassa nyt. Se kuitenkin koittaa keskittyä vain forumistien treenaamiseen ja siitä keskustelemiseen. Vapaalle tuotaessa toikki täyttyisi nanosekunneissa miten sulla noin niinkun muuten menee? -tyyppisistä kommenteista. Ei niissäkään kommenteissa mitään vikaa ole, mutta kiva lukea edes yhtä niistä vapaata toikkia.Asiakeskustelu on turhin osio, ja sieltä treeniotsikon vois heittää vapaalle tai muu-urheilu osastolle riippuen siitä onko kyse liikunnasta vai urheilusta.
No ilmankos kirjoittelet niin paljon tänne vapaalle.F1-asia on forumin nielu mikä vetää uutta sisään, ja vapaa peräsuoli mistä pas.. valuu ulos.
Jos linja on tuo niin sitten varmaan laiva yms asialliset ketjut sopis varmaan sinne? Vapaalle vaan nuo mielialanvaihteluilmoitukset yms...Treenitoikki on ihan oikeassa paikassa nyt. Se kuitenkin koittaa keskittyä vain forumistien treenaamiseen ja siitä keskustelemiseen. Vapaalle tuotaessa toikki täyttyisi nanosekunneissa miten sulla noin niinkun muuten menee? -tyyppisistä kommenteista. Ei niissäkään kommenteissa mitään vikaa ole, mutta kiva lukea edes yhtä niistä vapaata toikkia.
:doubtful:No ilmankos kirjoittelet niin paljon tänne vapaalle.
Ne Schumi-artikkelit ovat tuolla F1-puolella.The lure of the Dark Side is difficult to resist
Kohdussa siis.Navan alla.
No nyt kun tuon laivatoikin otit esimerkiksi, niin mikäli JPP olisi halunnut / joskus haluaisi, että laivatoikkiin ei mitkään talipallot kirjoittele ihan jonninjoutavuuksia väliin ja päättää pistää toikin asiapuolelle, niin minun puolestani ihan vapaasti. Ei kai asiapuolellakaan toikin aiheena ole pakko olla politiikka, tai maailmantalous, kunhan keskustelu ei lähde rönsyilemään ja pysyy siistinä.Jos linja on tuo niin sitten varmaan laiva yms asialliset ketjut sopis varmaan sinne? Vapaalle vaan nuo mielialanvaihteluilmoitukset yms...
:doubtful:
Itse olen syypää kun sen tonttulakkikuvan viestiin laitoin. Ja ainakin toistaiseksi voi ihan hyvin olla täällä vapaalla puolella laivatoikki. Sitten menee ehkä siirto harkintaan jos ketjuun alkaa tulla kymmeniä "Miten sulla noin niinkun muuten menee?" -viestejä. :idea:No nyt kun tuon laivatoikin otit esimerkiksi, niin mikäli JPP olisi halunnut / joskus haluaisi, että laivatoikkiin ei mitkään talipallot kirjoittele ihan jonninjoutavuuksia väliin ja päättää pistää toikin asiapuolelle, niin minun puolestani ihan vapaasti. Ei kai asiapuolellakaan toikin aiheena ole pakko olla politiikka, tai maailmantalous, kunhan keskustelu ei lähde rönsyilemään ja pysyy siistinä.
Pyrin vastaavasti laskemaan sitä saman verran. Pysyypä homma balanssissa.F1, koska mä nostan sen tasoa niin paljon.
Mulla on tuolla asetuksissa täppä siinä kohdassa, ettei siguja edes näy.Vappaa on parsain.
Vicellä aika pitkä sigu...toisaalta, onneksi hää ei viihdy vappaalla. Nou haittaa...
Mulla tuota täppää ei ole muutettu. Eikä sille ole ollutkaan tarvetta sen jälkeen, kun sovittiin ettei ylipitkiä siguja tehdä. Itsekin silloin aikanaan lyhensin 5 riviä pitkän sigun lyhyeksi.Mulla on tuolla asetuksissa täppä siinä kohdassa, ettei siguja edes näy.
Mun mielestä aika hyvä asetelma tämä.:thumbup:
Mikäs se on?Mulla tuota täppää ei ole muutettu. Eikä sille ole ollutkaan tarvetta sen jälkeen, kun sovittiin ettei ylipitkiä siguja tehdä. Itsekin silloin aikanaan lyhensin 5 riviä pitkän sigun lyhyeksi.