Törni
Well-known member
Ok jään seuraaman kun odotat niitä ja samallahan voin odotella itsekin.Luotaimella kestää 2 vuotta saapua perille. Sitten tulee todisteet.
Ok jään seuraaman kun odotat niitä ja samallahan voin odotella itsekin.Luotaimella kestää 2 vuotta saapua perille. Sitten tulee todisteet.
Komppailen. Koko mesta, f1-forum siis kuten toikin nimi sanoo. Sitten taas pollissa puhutaan vapaasta puolesta. Itse miellän ne (kaikki alueet) vaan "samaan pakettiin".En mä tasosta tiedä, mutta ihan hyvää viihdettähän tämä tällä hetkellä on!
Luulis sun jo tietävän, että tämä on ylläpidon mielestä se tärkein osio.Komppailen. Koko mesta, f1-forum siis kuten toikin nimi sanoo. Sitten taas pollissa puhutaan vapaasta puolesta. Itse miellän ne (kaikki alueet) vaan "samaan pakettiin".
Onhan tuohon ihan päteviä syitäkin:Luulis sun jo tietävän, että tämä on ylläpidon mielestä se tärkein osio.
Kiinnostaa kyl ihan hemmetistiLuulis sun jo tietävän, että tämä on ylläpidon mielestä se tärkein osio.
Ei siihen kylloo. Tai jos on, niin eivät olleet viestissäsi.Onhan tuohon ihan päteviä syitäkin:
Eihän tätä puolta oikeasti edes moderoida kunnolla, vrt tuo F1-puoli. Eli siinä mielessä kyllä ToXi oli aikalailla väärässä.Ei siihen kylloo. Tai jos on, niin eivät olleet viestissäsi.
Vihdoinkin jotain toimenpiteitä tason parantamiseksi!Moderoin kohta suohon teidät kaikki!
Jos järjestettäisiin maailman huonoin mode kilpailu, tulisit siinäkin toiseksi :alppu:Moderoin kohta suohon teidät kaikki!