En sano jääkaappipakastimeksi sellaista, jossa kummatkin samassa. Normi jääkaappi on jääkaappi ja sit tommosta jääkaapin näköinen pakastinta sanon jääkaappipakastimeksi.Mun nähdäkseni noissa kuvissa on jääkaappi ja pakastin. Jääkaappipakastin on vähän eri. Ainakin niin mä olen luullut.
Sanot väärin. Jääkaappipakastin on jääkaappi ja pakastin samassa. Ja pakastin on pakastin, riippumatta siitä onko se arkku vai kaappi. Mun mielestä, niinku.En sano jääkaappipakastimeksi sellaista, jossa kummatkin samassa. Normi jääkaappi on jääkaappi ja sit tommonen jääkaapin näköinen pakastinta sanon jääkaappipakastimeksi.
Niinhän se noin on vissiin oikean tulkinnan mukaan, aikoinaan mielsin pakastimeksi vain arkku mallin, en muita. Silloin kaapin näköiselle pakastimelle en ollut vielä keksinyt nimeä.Sanot väärin. Jääkaappipakastin on jääkaappi ja pakastin samassa. Ja pakastin on pakastin, riippumatta siitä onko se arkku vai kaappi. Mun mielestä, niinku.
Miten olis "arkkupakastin" ja "kaappipakastin"?Niinhän se noin on vissiin oikean tulkinnan mukaan, aikoinaan mielsin pakastimeksi vain arkku mallin, en muita. Silloin kaapin näköiselle pakastimelle en ollut vielä keksinyt nimeä.
Kyll tuo käy päinsä.Miten olis "arkkupakastin" ja "kaappipakastin"?
Onko toi se Alice, jota Kari Tapio himosi 15 kesää?
Rouva PuoliPöhkö näyttää kasvattavan kukkasia jääkaappipakastimessa.
Mistä elokuvista "Papshmir"?Irtosolunäytteellä eli Papa-kokeella tutkitaan kohdunkaulan limakalvoja. Suomessa useimmat kunnat kutsuvat 35 vuotta täyttäneet naiset viiden vuoden välein Papa-kokeisiin. Solumuutosten varhainen toteaminen vähentää kuolleisuutta kohdunkaulan syöpään. Näyte otetaan kolmesta kohdasta: emättimestä, kohdunsuulta ja kohdunkaulakanavasta. Näytettä ei suositella otettavaksi kuukautisten aikana. Papa-koe (engl. Pap smear, Papanikolaou test) on saanut nimensä kreikkalaisen lääkärin Georgios Papanikolaoun (1883–1962) mukaan, joka todisti ensimmäisenä, että kohdunkaulan syöpä voidaan diagnosoida emättimen kautta otettavalla irtosolunäytteellä.
Eli niin kutsuttu tyhjä huone?n.8 neliöinen oluen säilytyshuone alakerrassa.
Son Mister Papshmir. Naked Gun.Mistä elokuvista "Papshmir"?