Foorumistit törmäilee!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jaska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jacques sanoi:
Taannoinhan (muutama kuukausi takaperin) kohtasin Captain Howdyn nimen omaan otsikossa kuvailulla tavalla. Eli katsoin toiseen suuntaan ja olin ihan hiljaa. Ja sitten 5min myöhemmin molemmat khatissa kertomassa "hei mä näin sut". :D

Ujostuttiko? Ei se mitään, ota askel kerrallaan eteenpäin. Voit ensi kerralla vaikkapa moikata ihastustasi. Ehkä hän huomaa sinut...

Onneksi en törmännyt, ois vielä käynyt huonosti!

Näin tänään erään forumilaisen silleensä pikaisesti silmänurkasta mutta vasta äsken sain varmistuksen/älysin että kyseessä oli forumilainen.

Runar ja Kyllikki sanoi:
Näin tänään erään forumilaisen silleensä pikaisesti silmänurkasta mutta vasta äsken sain varmistuksen/älysin että kyseessä oli forumilainen.
Sun täytyy vastaisuudessa pyrkiä parempaan ajotukseen älyämisies kans! ;)

Jacques sanoi:
Taannoinhan (muutama kuukausi takaperin) kohtasin Captain Howdyn nimen omaan otsikossa kuvailulla tavalla. Eli katsoin toiseen suuntaan ja olin ihan hiljaa. Ja sitten 5min myöhemmin molemmat khatissa kertomassa "hei mä näin sut". :D

:D :D :D :D :D

Joo näin kävi!

Itsehän olen törmännyt GC Rabellaan useamminkin. Timoteukseen lienen törmännyt ei-konkreettisesti viimeksi viime vuoden puolella.

Onko joku törmännyt minuun, muttei ole tiennyt törmänneensä juuri minuun? Haluaisko joku törmätä juuri minuun? Miks helvetissä?

Tulin siihen tulokseen, että on ilmeisesti mahdoton liikkua maamme suurimmissa kaupungeissa ilman, että joku foorumisti huomaa. Tossa jo jonkin aikaa sitten kyllä Bobakki oli nähnyt mut Helsingissä käydessäni (minä en huomannut mitään) ja eilen oli mut havaittu Turussa, vaikka kuinka koetin pitää matalaa profiilia!

Matalan profiilin pitäminen on ihan ymmärrettävää, ottaen huomioon seurasi ;)

jaska sanoi:
Matalan profiilin pitäminen on ihan ymmärrettävää, ottaen huomioon seurasi ;)
Jos mä sun kanssas olisin ollut liikkeellä, julkisille paikoille ei ois kyllä millään voinut mennä! :nope:

Koskas muuten törmätään, Jaska, kun viimeksi ei sulle käynyt ehdotukseni? ;)

S.A sanoi:
Koskas muuten törmätään, Jaska, kun viimeksi ei sulle käynyt ehdotukseni? ;)

Noita sun ehdotuksia pitää aina harkita ;)

Ehottele uusiks, niin harkitsen uusiks!