Force India VJM02

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13783
Tässä on nyt jo päälle 20 kilpailua odotettu sitä paljon lupailtua ja puhuttua Force Indian harppausta keskikastiin, mutta hiljaista on pidellyt, ja tulee pitelemään jatkossakin.
Joo tuntuivat harpanneen suoraan keskikastin yli.
 

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
Tallin ja sen edeltäjien pistesaldoa viime vuosilta:
Force India 2008: 0p
Spyker 2007: 1p
Midland 2006: 0p
Jordan 2005: 12p (noista 11p Indy-fiaskon vuoksi)

Eli talli on nyt kahdessa kisassa saanut enemmän pisteitä kuin edeltäjänsä neljässä vuodessa. Ja jos tuota USA-skandaalia ei olisi tapahtunut, tilanne näyttäisi vielä erilaisemmalta. 2004 tuli vain viisi pojoa Jordanille.

Viime vuoden Hondaa perässä vielä pisteellä.
 
Viimeksi muokattu:

speedman

race is in my head
Liittynyt
26.10.2008
Viestit
1418
Vieläkö joku ihan tosissaan uskoo, että Force on "tehnyt merkittävän uuden aeropaketin", saanut "lisättyä merkittävästi mekaanista pitoa" tai auto on tullut "useilta eri osa-alueiltaan" stabiilimmaksi ja nopeammaksi?
Heko heko, jokos ne siellä turbaanimaassa ovat päättäneet F1-radan rahoituksesta? Ilmeisesti, kun auto ei enää kulje.

Käsi ylös, jonka mielestä F1 on rehellistä motorsporttia.
Vatasen kommentit ovat hyvin mielenkiintoisia, onkos niitä kommentoitu missään: esim F1 vie kaikki rahat muilta moottoriurheilulajeilta. On muuten tasan oikeassa. ja F1 ei enää edes ole kunnollista moottoriurheilua, vaan showpainia :yuck:
 

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
Syy auton nopeuteen Spassa ja Monzassa oli nimenomaan alhainen downforce. Singaporen vaikeudet eivät yllättäneet.
 

talakem

Iltalehden toimitus
Liittynyt
4.3.2002
Viestit
3610
Forsella mietitään vastauksia...

Mihin nyt viittaa? Ei GP:tä, tallin tila.....



"Alchohol May not be the answer 2 all the Questions." Swami Vivekananda. "But it definitely helps u 2 forget the Questions".-Vijay Mallya about 7 hours ago from Gravity
 
Viimeksi muokattu:

Joppe_001

Well-known member
Liittynyt
1.11.2003
Viestit
3764
Sijainti
Tois pual jokkee
Tuostahan nyt on väännetty aika pitkään. Niin Sutil kuin Liuzzikin ovat toitottaneet jatkavansa tallissa, minkä lisäksi di Resta ja Hulkenberg ovat vielä jonossa. Kieltämättä toivoisin di Restalle näytön paikkaa. Toisaalta en taas haluaisi Hulkin joutuvan työttömäksi vain sen takia, ettei tuo rahaa mukanaan. Liuzzi on omasta mielestäni kaikkein heikoimmilla. Ei viime kaudella oikein kulkenu.
 

Joppe_001

Well-known member
Liittynyt
1.11.2003
Viestit
3764
Sijainti
Tois pual jokkee
Ihan näin niinkuin vastaisuuden varalle, niin olisko hyvä jos näillä vähemmän keskustelua herättävillä talleilla ja niiden autoilla olisi kullakin vain yksi toikki? Esim. tuo Capellon tehtailema McLaren Mercedes 2011 olis hyvä esimerkki siitä, mitä tässä haen takaa. Kaikki auton julkistuksesta kauden aikaisiin höpinöihin voisi olla siellä.

Vähän turhaa jos jokaisella autolla on omat toikkinsa mihin ei postata auton esittelyn jälkeen mitään. Tallikohtaiseen toikkiin voisi aikojen saatossa keräillä kaikeinmoista uutista ja juttua niistä kiinnostuneille.

Joku noheva/asioista kiinnostunut voisikin tällaisia pian alkaa tehtailemaan ensi vuotta varten.

edit. tai emmä mistään mitään tiedä, kunhan huutelen
 
Viimeksi muokattu:

Trone

Registered Loser
Liittynyt
12.4.2002
Viestit
1222
Sijainti
Suomi
Ihan näin niinkuin vastaisuuden varalle, niin olisko hyvä jos näillä vähemmän keskustelua herättävillä talleilla ja niiden autoilla olisi kullakin vain yksi toikki? Esim. tuo Capellon tehtailema McLaren Mercedes 2011 olis hyvä esimerkki siitä, mitä tässä haen takaa. Kaikki auton julkistuksesta kauden aikaisiin höpinöihin voisi olla siellä.

Vähän turhaa jos jokaisella autolla on omat toikkinsa mihin ei postata auton esittelyn jälkeen mitään. Tallikohtaiseen toikkiin voisi aikojen saatossa keräillä kaikeinmoista uutista ja juttua niistä kiinnostuneille.
Komppaan. Eikä pelkästään vain vähemmän keskustelua herättävillä vaan ylipäätään kaikilla talleilla.
 

JVR

Banned
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
2963
Mikäs tämän Liuzzi-Di Resta jätkien tilanne on? Jossain sanotaan että Di Resta ajaa ensi kaudella Liuzzin tilalla. Liuzzi tämän kiistää jyrkästi että ensi kaudella ajellaan Force Indialla. Unibetilla voi täyttä häkää lyödä vetoa Di Restan mestaruudesta, kun taas Liuzzia ei listalta löydy ollenkaan. Kuinka varma tämä Di Restan pesti nyt on, ja onko Liuzzille käymässä nolosti että kovista puheista huolimatta penkki vedetään perseen alta :confused:
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
Tilanne on kai se, että Force India on päättänyt hankkiutua eroon Liuzzin sopimuksesta, mutta tarkka toteutus on vielä työn alla. Tallin kuskit löytynevät kolmikosta Sutil - di Resta - Hülkenberg, joista di Resta lienee vahvimmilla ja saksalaisten kesken arvotaan toinen pieti. Tallin ainoa iso Mallyaan liittymätön sponsori (Medion) on kuitenkin nimenomaan Sutilin tukija.
 
Ylös