Sue_me
Well-known member
*kokeilee BBC Playeria*Streami. BBC Playerillä, latasin tätä vkl varten. Suosittelen.
Haistakaa vittu MTV3
*kokeilee BBC Playeria*Streami. BBC Playerillä, latasin tätä vkl varten. Suosittelen.
Red Bullilla on vielä paljon aikaa hiekkalaatikossa.Nico! :alppu:
Selitykset eivät kelpaa. Jollei kanava toimi sumuisena päivänä, en siitä kyllä ala maksamaankaan.Maikkarille on aikoinaan annettu kaikin heikoin kanavanippu taajuudeltaan. Häiriöherkkänä signaali kärsii mm sateisensumuisina päivinä. Satelliitin kautta hyvä kuva.
Arvasin että jotain tämmöistä siinä on taustalla! Ties monesko formulaviikonloppu, kun mtv3-kanavapaketti ei näy. Digiboxin tehdasasetusten ja kanavahaun jälkeen ei löydä listaan noita maikkarin kanavia. Tänään olen taas soitellut soneraan ja sieltä pistetään uudelleen valtuutuksia, mutta ei ne auta. Todella raivostuttavaa! Jouduin taas ottamaan Katsomon käyttöön, ei voi mitään, pakko on kisat nähdä.Maikkarille on aikoinaan annettu kaikin heikoin kanavanippu taajuudeltaan. Häiriöherkkänä signaali kärsii mm sateisensumuisina päivinä. Satelliitin kautta hyvä kuva.
Joo, ei ollut selitys. Itse kärsin ensin kaapeliverkon huonosta kunnosta ja sanottiin se irti. Seuraavaksi murheena oli mm juuri tuon kanavanipun häiriöherkkyys vielä asunnon ollessa hieman harjun katveessa. Häiriöt kuitenkin vain ko nipussa. Nyt satelliitti pitää huolen, että aina näkyy. Tosin maksaa paskamaisen paljon joten tuskin kauaa jaksaa näin.Selitykset eivät kelpaa. Jollei kanava toimi sumuisena päivänä, en siitä kyllä ala maksamaankaan.
Ei kerkiä nyt kikkailemaan muro bbs:n säädöillä, mutta huomiseksi pitää kyllä viritellä.Joo, ei ollut selitys. Itse kärsin ensin kaapeliverkon huonosta kunnosta ja sanottiin se irti. Seuraavaksi murheena oli mm juuri tuon kanavanipun häiriöherkkyys vielä asunnon ollessa hieman harjun katveessa. Häiriöt kuitenkin vain ko nipussa. Nyt satelliitti pitää huolen, että aina näkyy. Tosin maksaa paskamaisen paljon joten tuskin kauaa jaksaa näin.
Ei koskaan.Millon tuo Saari oppii olemaan vetämättä liikaa johtopäätöksiä keskeneräisen aika-ajon kakkososien sen hetkisistä tuloksista?