Loistava kilpailu! :thumbup:
Todella harmittavaa tuo Red Bullin sählääminen. Vettelin epäonni alkaa olemaan jo naurettavaa ja Webber nyt muuten vaan sähläsi hyvän tuloksen kolaroimalla joka ohituksessa. 18 pistettä kahdesta kilpailusta on ainakin puolet liian vähän. Nyt tsemppiä RB!
Pakko sanoa, että Hamilton oli kilpailussa mun lemppari - ja olen aivan tosissani. Loistavaa taistelemista ja hienoja ohituksia. Hamilton osaa kyllä järjestää viihdettä koko rahan edestä. Hiiri-Rosberg olisi varmaan saanut kuitattua Alonson lopussa tai olisi voinut edes yrittää, mutta näytti ajelevan kiltisti Alonson perässä maaliin.
Button voitti ansaitusti. Loistava renkaanvaihto ja varmaa ajoa loppuun asti. Hyötyi tietysti muiden sähläämisestä, mutta ajoi hyvin. Olisikohan Heikki pystynyt käyttämään tuollaisen tilaisuuden hyväksi? Vähän epäilen.
Kubica ajoi myös loistavasti. Hienoa, että puolalainen näyttää olevan iskussa, kun kerran yksi mun lemppareista on. Ekassa kisassa jo hienoa ajoa, mutta kolarointi pilasi. Nyt sitten loistava startti ja ehjä suoritus. Toivottavasti pystyy jatkossakim kiusaamaan isoja talleja. Autokin on ihan nopean oloinen.
Ferrarit oli lopulta sitten 3. ja 4. Alonso olis voittanut varmaan aika helposti, jos ei olisi joutunut Buttonin kolaroinnin uhriksi. Alonso, vaikka ärsyttävä onkin ajoi kyllä kanssa hienosti. Myös Massa ajoi ihan hyvän kisan. Ferrarin taktiikka alkoi näyttämään jo huonolta, mutta sitten myös Hamiltonin ja Webberin renkaat oli mennyt niin huonoiksi, että eivät päässee ohittamaan.
Kyllä niitä ohituksia saatiin, mutta niiden runsaus johtui sekaisin olevasta pakasta ja alun märästä radasta. Pitää toivoa, että pakka olisi vähän useamminkin sekaisin ja sadettakin voisi tulla vähän viime kautta useammin. Mielenkiinnolla jatkuu taas viikon päästä. Vettelin revanssin aika.