Joppe_001
Well-known member
mambojambo
Viimeksi muokattu:
Schumin ja Massan tilannehan meni tutkintaan.Sori, en nähnyt mitään erikoista siinä etenkään sen jälkeen kun on nähnyt ettei tämänkaltaisia tapauksia edes tutkita.
Oli kyllä surkea esitys - jälleen kerran. Turhia kolarointeja ja hyvä lähtöpaikka jäi kokonaan hyödyntämättä. Sama pätee Petroviin, joka ainakin itselleni oli päivän suurin pettymys. Turkissa esitys oli oikein mainio, mutta Kanadassa mies oli taas kuin varjo kahden viikon takaisesta. Aika-ajoissa vasta 14., startissa varaslähtö ja kolarointi joista molemmista läpiajorangaistukset ja lopulta Kovalaisen Lotuksen taakse jääminen lopputuloksissa. Renault'lla voisi olla vaikka Heidfeldin kanssa kohtalaiset mahdollisuudet taistella MM-sarjan nelossijasta, mutta Petrovin kohdalla kakkosauton palvelukset valuvat hukkaan. Joku pikkutalli olisi ollut parempi paikka venäläiselle aloittaa ura.Hulkenberin Nico ei oo muute saanu juuri mitään aikaseks koko kauden aikana???
Tässäkin kisassa näytöt jäi torsoksi, jätkä ajo kyllä F3:ssa ja GP2:ssa hyvin mutta nyt jopa pappa Baricello vetää 6-0.
Mä oon käyny saman laskuopin Joppen kanssa (näköjään). Kyl mä oon sitä mieltä että nyky kuskeilta puuttuu rispektii????mambojambo
Sitä juuri tarkoitin, miksi juuri tämä tilanne meni tutkintaan.Schumin ja Massan tilannehan meni tutkintaan.
Onko Bruno Senna ajanut yhtäkään kilpailua loppuun saakka? Tuntuu että keskeyttää joka kisassa.Näillä "vaikeimmilla" radoilla tuntuu noi rookiet olevan melkosissa vaikeuksissa. Koba, Hulk ja Petrov ainakin mokailivat ihan liikaa.
Malesiasassa ja Kiinassa ajoi maaliin sijalla 16.Onko Bruno Senna ajanut yhtäkään kilpailua loppuun saakka? Tuntuu että keskeyttää joka kisassa.
Kiitos :thumbup:Malesiasassa ja Kiinassa ajoi maaliin sijalla 16.
Sen kun tietäisi. Siksi, että se päällisin puolin näytti kiilaukselta? Siksi, että Schumi oli jo Kubican kanssa törttöillyt pari kertaa ja nyt kolisi?Sitä juuri tarkoitin, miksi juuri tämä tilanne meni tutkintaan.
Kaheksan kisaa ajettu, ei tässä mitään oo hävitty.Flopit
Red Bull, käsittämätöntä heittää molemmat mm-tittelit menemään
Rosberg, aika näkymätön
Joo tuo oli kyllä aika Bugi, mies oli niin näkymätön etten edes huomannu hienoa tulosta, sehän oli enemmänkin tuonne toppi puolelle. käsittämätöntä analyyshiä... Mutta Red Bullista en tingi, toiset saavuttavat kovaa vauhtia ja menevät ohi auton nopeudessa, joten alkaa väistämättä tuntua että mm:t on heitetty menemään.Ja mitä vikaa näkymättömyydessä on jos tulosta syntyy huonosta aika-ajosta ja startin ruuhkasta huolimatta?