Formula 1 - 2010 - Kiina: Kilpailu ja jälkipuinti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lugera
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oikeastaan ilmeetön suoritus Jensonilta. Se vaan ajoi ja voitti.

Button osaa kyllä ajaa:thumbup: Ennen kauden alkua oli kyllä kutina, jotta olisi Hamiltonin kakkoskuski, mutta ei onneksi:cool:

viihdyttävä kisa. suuri kiitos katkonaiselle sateelle

Jenska hämmentää hyvin tätä soppaa. :D

Tästähän on tulossa loistava kausi, kunpa sateet jatkuisivat.

Kovalaisella oli yhtenä harvoista taktiikka kunnossa, mutta eipä sitä mitään voi tehdä jos 5 sekuntia per kierros tulee takkiin...

ei oo kyllä oikeen mitään noissa renkaissa jäljellä

Ihan hyvä ja tapahtumarikas kilpailu - mutta kylläpä lässähti aivan totaalisesti lopussa.

Jos Button olisi kirjoilla tällä foorumilla, niin nicin alla olisi varmaan teksti 'vähätelty'.

Ja sinulla sarkasmituntija.

E. Enkä minä Buttonia vähätellyt, tai ehkä sitten, jos olosuhteiden oikeintulkitseminen on huono asia.

Olipas yksi tapahtumarikkaimmista kisoista ikinä, vaikka lopussa meno hieman hyytyikin. :thumbup:

Mahtava voitto Buttonilta ja taas näytti persettä epäilijöille :thumbup:

Mites se monien, mukaanlukien allekirjoittaneen kausiveikkauksen laita? Puhuttiin jotain että Hamilton veis Buttonia ku litran mittaa... :rolleyes:

En oo kahteen kisaa heittänyt kommenttia, mutta pistetään nyt, että Schumi on täys lapanen. Hyvä huomio oli, että suuren osan urastaan ajellut luistonestolla. Nyt kun sitä ei ole, niin totuus kuskin lahjoista paljastuu?
Buttonilla jälleen hieno kisa, Hamiltonin ja Alonson tötöilyt olisi ehdottomasti pitänyt tutkia ja rangasta kisan aikana.

Sprinklerit ratojen varteen tästä etiäppäin.

Enkä minä Buttonia vähätellyt, tai ehkä sitten, jos olosuhteiden oikeintulkitseminen on huono asia.

No, jokaista kärkikuskia tuntuu seuraavan oma diskurssinsa. Kun Hämi voittaa, niin puhutaan mahtavasta ajosta ja yrittämisestä. Kun Nappi voittaa niin puhutaan hyvästä autosta ja oikeista renkaista.

Mistä tiesit, että 'sarkasmituntija' on se nimi, joka minulla lukee ajokortissa..?

McLarenilla ollaan joko hyviä näyttelijöitä tai sitten heillä on jollain tavalla parempi fiilis kuin esim. Ferrarilla tallikavereiden kesken. Voi hyvin olla, että Massalla on vielä tänään erityisen palaneet hihat varikolletuloon liittyen. Saa nähdä.