Formula 1 - 2010 - Korea: Kisa ja jälki jutustelut.

Rentta

Well-known member
Sijainti
Täällähä mä
Näemmä shumikin samaa mieltä ,että ei näe mitään.... noin vähän wanhemman koulukunnan kuskinki mielipide nyt kuultu ...

Automenu

Well-known member
Ei mua viivästyminen niin paljoa haittaa kuin se periaate, että kyllä tällaisessa säässä pitää pystyä ajamaan kilpaa.
No mitä ilmeisimmin siellä ei pysty ajamaan kilpaa. Kyllä nuo kaverit ja kuskit itse sen tietävät. Mutta kyrsiihän se joka tapauksessa.

Ukyo Katayama

Well-known member
Ei kun se, että kisaa siirretään ei ole iso (eikä edes uusi) juttu, eikä sillä ole mitään merkittävää vaikutusta katsojien elämään. Kunhan valittavat, kun heidän viihteensä ei alkanut silloin kun he luulivat.
No voi kyynel, ei tätä koko helvetin sarjaa edes olisi olemassa ilman katsojia paikan päällä ja TV:n ääressä.

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Webslaven kritiittömyys FIA kohtaan pistää miettimään onko hän FIAn leivissä.:wink: Ei mulla ole koko aamua aikaa tätä katsoa,kun on muutakin elämää kuin F1.

Paperino

Well-known member
Sijainti
Tampere
Onhan tämä jo aika ongelmallista että aina kun sataa pientä tihkua enemmän, on koko kisa vaarassa. En muista että joskus 2000-luvun alussa olisi tällaisia ongelmia ollut, kun aloin kisoja seurata. Ei ollut punaisia takavalojakaan.

Ehkäpä F1:n täytyisi siirtyä ajamaan pelkästään kuivalla, jos ajaminen on "mahdotonta" kun vettä hieman tulee ja "näkyvyys on olematon". Silloinhan arpominen vähentyisi huomattavasti. Tietysti Formula 1:n kuninkuusluokka-status tulee osaltaan sadekelin ajamisesta ja seisovista lähdöistä, joten maine kokisi kolauksen.

kessel

Well-known member
Sijainti
Tampere
Ei kun se, että kisaa siirretään ei ole iso (eikä edes uusi) juttu, eikä sillä ole mitään merkittävää vaikutusta katsojien elämään. Kunhan valittavat, kun heidän viihteensä ei alkanut silloin kun he luulivat.
Tunnut seuraavan tapahtumia vähän kuin jumala pilven reunalla? Sori että me nyt täällä vähän häiritään ja jupistaan keskenämme...

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
10 min on siihen aikaa että lähdetään liikkeelle.

Pecca

Well-known member
Sijainti
Suomi
Alottakaa nyt se kisa nyhveröt! Menee jo farssin puolelle..
Omakaan katsontakantani ei ymmärrä tällaista pelleilyä. Eikö ole näin, että ylipäätänsä kuljettajat ajavat radalla omalla vastuullaan ja taitotasollaan? Jos sataa, niin edelleen on sama tilanne. Taitotason mukaan tarkoittaa vain sitä, että vauhtia sitten jumankeuta pudotetaan vaikka se 50% jos ei muu auta.

Formulakuskina oleminen on joka tapauksessa henkensä kanssa leikkimistä. Turvallisuus on parantunut, ja radat kiitos Tilken.

Show sitä paitsi paranisi, jos pyörähdyksiä sattuisi enemmän ja kenties hyviä ohituksia. Oikea tilannenopeus, sitä jo peräänkuulutettiin autokoulussa, eikä tilanne sen suhteen ole muuttunut.

Lugera

Well-known member
Alguersuhari siel käveli vaan hupparissa, jotenkin nii huvittavan näköstä :rolleyes:

Palle

Well-known member
Sijainti
Espoo, Finland
Jahas, kymmenen minuutin päästä jatkamaan safetycar-kisailua. No, onneksi sadekelin renkaita on pakko käyttää, niin ei päästä taktikoimaan :eek:

Joe Tanto

Well-known member
Sijainti
Katalanian laiva
Jotta saadaan täysiin pisteisiin oikeuttavat kierrokset täyteen olettaen että nopeimmillaan (keskimäärin) kierros ajetaan kisassa 2min tasan ja olettaen että kahden tunnin aikasääntö juoksee koko ajan niin liikkeelle pitäisi päästä tampereen aikaa klo 9:55
Tietääkseni kilpailu ei ole kellon puolesta käynnissä tämän keskeytyksen aikana. Eli aikarajaan on reilusti aikaa, valoisuudesta muodostunee ongelma.

Sue_me

Well-known member
Menen katsomaan ralliklippejä joutubeen. Se on sentään miesten touhua vielä.

Rentta

Well-known member
Sijainti
Täällähä mä
Eikös tuo witmarssi ollu ihan oikeessa , että tämäkin aika vähennetään , nyt kun kisa on kuitenkin käynnistetty ??? Jos nyt oikein oon tajunnu , eli ei ole välttämättä aikaa ajaa koko kisaa , sitähän kaiketi tässä on haettukokö ?