Formula 1 - 2010 - Korea: Kisa ja jälki jutustelut.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ToXiCiTy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Urheilullisesti oikein, että taktijoija-nössöilijä Webber olikin sitten ensimmäisiä joiden ajotaito ei riittänyt märällä ja ajoi ulos:thumbup: Ei se ihme,ettei halunnut aloittaa kisaa millään kun ei taidot riitä.

Harmi Nicon kannalta, meni hyvä kisa Markin virheen vuoksi metsään:nope:

McLaren osoittaa jälleen epäurheilijamaisen nykyluonteensa. Since 2007.

Nojoo, tais kyllä etupyörät vääntyä sen verran, ettei Webberin oma päätös ollut kyllä kääntää autoa tuosta tien poikki. Replayssa ainakin toinen pyörä kokonaan ilmassa.

Toisaalta hyvä homma, Webber on out MM-kisasta. Kenkää perseelle ja Räikkönen puikkoihin. Ei ollu MM-ainesta, ei.

Petroville välikelin rengas, suottaapi olla riski.

Hitto mä nauran jos Vettel voittaa ja sitten RB päättää,että nyt laitetaan kaikki munat samaan koriin,eli Vettel mestariksi.Voi sitä narinan määrää Webberiltä.

Olin kyllä jo toivonu Webberin mestaruutta, mutta ei ilmeisesti kelpaa.

Nyt ottaa päähän. Webberistä olisin halunnut tosissaan maailmanmestarin ja nyt Alonson osakkeet taas vaihteeksi paranee...

Hitto mä nauran jos Vettel voittaa ja sitten RB päättää,että nyt laitetaan kaikki munat samaan koriin,eli Vettel mestariksi.Voi sitä narinan määrää Webberiltä.

Itsepähän seinään ajoi. Penalttia sopisi antaa tuosta toisen kisan tuhoamisesta.

Ei tuo ainakaan sitten yllättävää olisi, onhan puhuttu että tallia Vettelin taaks rakennetaan.

Webber. Taito loppui. Varsin odotetusti. :o

Vei mukanaan toisen kuljettaja, eikä ollut yllätys sekään. :thumbdown

Tulevaisuudessa Webberiä ei sitten ainakaan enää oteta vakavasti, kun taivaalta tulee edes lasillinen vettä. :ahem: