Formula 1 - 2010 - Malesia: Aika-ajot

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18371
Samat sullekin. Mitäs olisit liikkeestä mieltä jos sen olis tehnyt Hamilton, Schumi tai Alonso. Hirveä itkuvirsi olisi tullut.
Niin no Alonson liikkeistä en ois inahtanu, mutta Hamilton oisin ainakin ehkä Schuminkin. :rolleyes:
 

Polar

Well-known member
Liittynyt
15.1.2007
Viestit
757
Hemmetti, harmittaa kun Schumi ei pärjännyt Nicolle. Olisi niin terveellistä kun vanhempi kaartikin välillä pärjäisi.
Webber renkaiden ansiosta paalulle, hyvä, rohkea liike. Huomenna Vettel voi hienosti paikata kahden edellisen kisan epäonneaan ja kuroa piste-eroa kärkeen.
Toivotaan nyt vaan, että huomenna on siedettävät kelit ja kisa voidaan viedä läpi.
 

kana-fin

Well-known member
Liittynyt
19.12.2006
Viestit
873
Mitäse Oskari sanoi? Meni ohi tämä.
Jauhoi monta kertaa putkeen, kuinka Nico on suomalainen kun pärjää, sitten JJ sanoi, että selitäppä nyt Oskari miten se on mahdollista kun joka kerta tää sama höpötys. Sitten Saari vielä jatko siitä höpöttämistä ja jotain "Tiedän, että tämä ärsyttää monia suomessa, mutta asia on vaan niin, että Nico on suomalainen". Jotenkin näin meni.

Kaikilla saa olla omat mielipiteet ja sen saa jopa tuoda esiin, mutta ei sitä nyt 10 kertaa peräkkäin tarvitse toitottaa.
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Ja parasta tässä kaikessa on se, ettei huomenna ole pakollista varikkokäyntiä, jos kisa on kuiva :ahem::ahem::ahem:
Jos aloitetaan kuivilla renkailla ja kisa pysyy kuivana,niin mun käsityksen mukaan kumpaakin seosta pitää käyttää.Joku voi korjata jos olen väärässä.
 

M.Webber

Well-known member
Liittynyt
27.11.2007
Viestit
2586
Olipa mahtavaa. Mieluinen kärkikolmikko! :thumbup:

Varsinkin Rosbergin eturivi oli hieno juttu! :thumbup::thumbup:
 

Charlie

Elämän jakojäännös
Liittynyt
13.12.1999
Viestit
6454
Sijainti
Pahassa paikassa
Jos aloitetaan kuivilla renkailla ja kisa pysyy kuivana,niin mun käsityksen mukaan kumpaakin seosta pitää käyttää.Joku voi korjata jos olen väärässä.
Joo, ei kai tämän päivän tapahtumilla ja käytetyillä renkailla ole mitään vaikutusta huomisen sääntöihin jos kyseessä on normaali kuivan kelin kisa. Ja eikös se ole niin että kisa pitää julistaa sadekelin kisaksi jotta molempien seosten käytöstä vapaudutaan? Ei siis riitä että ajaa vaikka kuivalla ensimmäisen kierroksen välikelin renkailla ja sitten koko loppukisan putkeen kovemmilla renkailla.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Olikin puhe kuivasta kisasta.Kyllä minä sen tiedän,että jos aloitetaan sadekummeilla,niin sit on ihan sama mitä renkaita sen jälkeen käytetään.
Uskon. Sanoinpahan vaan milloin voi laistaa renkaanvaihdosta:eek: Kostea aika-ajo ei ole tekosyy renkaitten vaihtamattomuudelle..tai saahan ne vaihtaa ennen starttia, mutta sitä ei lasketa ja kuitenkin pitää tulla kertaalleen vaihtamaan (jos siis kuivaa).
 

sc

Well-known member
Liittynyt
16.3.2008
Viestit
419
Olipas hyvä aika-ajo. Täytyykin alkaa näköjään tosissaan kannattamaan sitä, että saadaan kastelujärjestelmät radoille.
 
Ylös