Formula 1 - 2010 - Monaco: Kilpailu ja jälkipuinti

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Tuskin sitä silloin tällöin kolmanneksi ajamalla saa.
Itse asiassa kyllä,koska vuonna 99 eräs keltaisella autolla ajanut H-H Frentzen vei kyseisen tittelin.Voitko väittää ettei Kubica ole tehnyt mitään vaikutusta sinuun tänä vuonna?

Taneli

Well-known member
Löytyykö netistä jotain sivustoa, jossa näkisi, miten kuljettajat sijoittuvat radalle graafisesti?

mikæl

Well-known member
Sijainti
Tampere
Mikäli Webber voittaa mestaruuden, eikä kimi tee paluuta, lienee hän suomalaisten kultapoju ensi kaudella. Itse olen fanittanut Wbberiä toki jo kauan.
Minä en ole digannut Webberin lapsellisista kiukutteluista joihin hän toisinaan avautuu. Vettel on ulospäin ( median välityksellä ) paljon suoraselkäisempi.

Irwin

Well-known member
Itse asiassa kyllä,koska vuonna 99 eräs keltaisella autolla ajanut H-H Frentzen vei kyseisen tittelin.Voitko väittää ettei Kubica ole tehnyt mitään vaikutusta sinuun tänä vuonna?
H-H taisteli ´99 mestaruudesta, ja ajoi kaksi voittoa.

Kohtalaisen hyvin tuo Kubica autoon nähden ajelee, mutten kyllä esim. H-H:n ´99 kauteen alkaisi vertaamaan tällä(kään) ajolla.

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
H-H taisteli ´99 mestaruudesta, ja ajoi kaksi voittoa.

Kohtalaisen hyvin tuo Kubica autoon nähden ajelee, mutten kyllä esim. H-H:n ´99 kauteen alkaisi vertaamaan tällä(kään) ajolla.
Katellaan kauden lopussa mikä on tilanne.:thumbup:

kessel

Well-known member
Sijainti
Tampere
mutten kyllä esim. H-H:n ´99 kauteen alkaisi vertaamaan tällä(kään) ajolla.
Tuolla aiemmin taisikin olla nimenomaan puhetta kauden 2010 "Driver of the Year"-tittelistä eikä kauden -99. Varsinkaan Kubican osalta?

Lunssila

Well-known member
Kobayashin häviäminen pois Massan edestä (kiitos ohjaajalle tämänkin näyttämättä jättämisestä) hidastamasta 'isojen poikien' junaa ja Webberin varikkopysähdys pilasivat Nicon taktiikan. Muuten olisi saattanut nousta jopa neljänneksi. No, jossittelu on turhaa.

Shumi löysi näköjään tähän kisan loppuun vauhtia ja veti Alonsoa sekunnin nopeamman kierroksen. Nähtäisiinköhän jopa taistelua?