Itse asiassa kyllä,koska vuonna 99 eräs keltaisella autolla ajanut H-H Frentzen vei kyseisen tittelin.Voitko väittää ettei Kubica ole tehnyt mitään vaikutusta sinuun tänä vuonna?Tuskin sitä silloin tällöin kolmanneksi ajamalla saa.
Itse asiassa kyllä,koska vuonna 99 eräs keltaisella autolla ajanut H-H Frentzen vei kyseisen tittelin.Voitko väittää ettei Kubica ole tehnyt mitään vaikutusta sinuun tänä vuonna?Tuskin sitä silloin tällöin kolmanneksi ajamalla saa.
Ota huomioon että tallikaveri on hidas maksukuskiOta huomioon auto ja että tallikaveri on vasta joku 10..
Minä en ole digannut Webberin lapsellisista kiukutteluista joihin hän toisinaan avautuu. Vettel on ulospäin ( median välityksellä ) paljon suoraselkäisempi.Mikäli Webber voittaa mestaruuden, eikä kimi tee paluuta, lienee hän suomalaisten kultapoju ensi kaudella. Itse olen fanittanut Wbberiä toki jo kauan.
ja venäjäläinen..Ota huomioon että tallikaveri on hidas maksukuski
Ei tuo tosiaan ihan paska auto voi olla.Ota huomioon että tallikaveri on hidas maksukuski
H-H taisteli ´99 mestaruudesta, ja ajoi kaksi voittoa.Itse asiassa kyllä,koska vuonna 99 eräs keltaisella autolla ajanut H-H Frentzen vei kyseisen tittelin.Voitko väittää ettei Kubica ole tehnyt mitään vaikutusta sinuun tänä vuonna?
..Hän on viipurilainen, joten häntä voi hyvällä omalla tunnolla pitää suomalaisena! :alppu: (siis jos menestyy)ja venäjäläinen..
Katellaan kauden lopussa mikä on tilanne.:thumbup:H-H taisteli ´99 mestaruudesta, ja ajoi kaksi voittoa.
Kohtalaisen hyvin tuo Kubica autoon nähden ajelee, mutten kyllä esim. H-H:n ´99 kauteen alkaisi vertaamaan tällä(kään) ajolla.
Tuolla aiemmin taisikin olla nimenomaan puhetta kauden 2010 "Driver of the Year"-tittelistä eikä kauden -99. Varsinkaan Kubican osalta?mutten kyllä esim. H-H:n ´99 kauteen alkaisi vertaamaan tällä(kään) ajolla.
Eiköhän tuo nyt sanomattakin ole selvää?Tuolla aiemmin taisikin olla nimenomaan puhetta kauden 2010 "Driver of the Year"-tittelistä eikä kauden -99. Varsinkaan Kubican osalta?
Niinhän sitä luulisiEiköhän tuo nyt sanomattakin ole selvää?
Palvon sinua oraakkeli!Jokin suuri enteilee vielä...
Ei tultu.eiköhän näillä sijoilla tulla maaliin