Formula 1 - 2010 - Silverstone: Kilpailu ja jälkipuinti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WebSlave
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Alonso sijalla 16. Nappi on hyvin ajanut heikon aika-ajon jälkeen.

Melkein käy jo sääliksi Alonsoa. Kypärä varmaan on aika hikinen tällä hetkellä. Saamme ehkä todistaa jotain tyylikästä tasajalkahyppelyä kisan jälkeen...

Minulle taas täysi oikeusmurha tuo Alonson rankku.

alokub.jpg

Alonso jo täysin rinnalla, ja täysin selvästi vain välttää kolarin kun ohjaa suoraan. Kubicaa ei kiinnosta välttää osumaa kilpailijan autoon.
Hyvä startti oli kisalle sentään kun tapahtumaa oli.

alokub.jpg

Alonso jo täysin rinnalla, ja täysin selvästi vain välttää kolarin kun ohjaa suoraan. Kubicaa ei kiinnosta välttää osumaa kilpailijan autoon.

Kubica oli ajolinjalla ja Alonso väänsi väkisin sisälle. Tai siis ulos. Eikä Alonso ollut selvästi rinnalla.

Nojoo, oikeessa olette tuossa rangaistusjutussa. Oikeastaan vika oli siinä, että rangaistuksen olisi pitänyt tulla heti, eikä näin myöhään. Oli kuitenkin päivänselvä tilanne.

enää olisi pieni toivomus minulla. Jos hamilton tiputtautuisi nyt kiltisti vettelin taakse sieltä :)

alokub.jpg

Olivat rinnakkain, Kubica sisäpuolella. Alonsolla omissa käsissään mahdollisuudet välttää osuma ja penalti jäämällä taakse joko mutkassa tai oikaisun jälkeen.

alokub.jpg

Meni pitkäksi koska jarrutti niin myöhään ja yritti väkisin ohi. Ei kukaan tosa Kubican roolissa, joka ei lapanen, ala tietä antamaan.

Oikominen mikä oikominen.

On kyllä nuo team radiot taas yhtä tyhjän kanssa, kun ei mitään saa selvää.

Alonso ajoi mutkaan ulkolinjalla ja ylikovaa. 100% oma virhe. Toinen oma virhe tapahtui, kun ei päästänyt Kubicaa takaisin ohi.