kurski
Oisko minkä tyyppistä ?
Alonso on selvästi menettänyt motivaationsa.
Hän on uusi J Villeneuve.
Alonso on selvästi menettänyt motivaationsa.
Vois kirjottaa atlakselle "ferrarilla nopein auto mutta huonot kuskit". Todiste nopeat kierrosajat.Alonso on selvästi menettänyt motivaationsa.
WebberPojalla on munaa pakko myöntää.
Miten voi olla niin vaikea erottaa TR ja RB?![]()
Mitä se teki kautta sanoi. Meni ohi.
Hamille sanottiin: "Great first corner" Eikös siinä tullut se kontakti Vetteliin?
Minulle taas täysi oikeusmurha tuo Alonson rankku.
![]()
Alonso jo täysin rinnalla, ja täysin selvästi vain välttää kolarin kun ohjaa suoraan. Kubicaa ei kiinnosta välttää osumaa kilpailijan autoon.
Hyvä startti oli kisalle sentään kun tapahtumaa oli.
Mitä se teki kautta sanoi. Meni ohi.
Tuli ihan mieleen Spa 2008 ja eräs shikaanin oikaisu. Josta myös annettiin ansaittu rangaistus vaikka ohitetuksi tullut keskeytti.Vaikka vihaankin Alonsoa, niin tässä asiassa olen kyllä samaa mieltä. Kubican ajolinjojen ansiosta Kulmis joutui ulos radalta eikä se "oikaiseminen" ollut nopein tapa ajaa mutkaa.
Alonso ei halua puhua radiossa ( josko enää lainkaan ).
Vaikka vihaankin Alonsoa, niin tässä asiassa olen kyllä samaa mieltä. Kubican ajolinjojen ansiosta Kulmis joutui ulos radalta eikä se "oikaiseminen" ollut nopein tapa ajaa mutkaa.
Barrichello&Kobayashikaan eivät kyllä pöllömmin huristelleetNicolle LOISTAVA 3. sija!!:thumbup: Toki siihen tarvittiin muiden tunarointia mutta kuitenkin. Väittäisin että oli kisan paras kuski kalustoonsa nähden tänään.
Siirtoja odotettavissa, ei kylläkään kuljettaja vaan henkilöstö.
Ja tämä liittyy miten mikaelin viestiin?![]()
Vaikka vihaankin Alonsoa, niin tässä asiassa olen kyllä samaa mieltä. Kubican ajolinjojen ansiosta Kulmis joutui ulos radalta eikä se "oikaiseminen" ollut nopein tapa ajaa mutkaa.
Ja tämä liittyy miten mikaelin viestiin?![]()