ÖÖh, toivottavasti HRT ei pääse mukaan, olisi aikamoinen hasardi radalla.Toivotaan ettei Vetteli vedä ekassa mitään haamuaikoja että kaikki pääsis mukaan.
Todellakin :thumbup: Vielä aamun harjoituksissa sönkötti renkaiden väristä puuta heinää :wall:Ekiä on briiffattu :thumbup:
Toivottavasti pääsee ja ei se eka kerta ois historiassa jos pääsis.ÖÖh, toivottavasti HRT ei pääse mukaan, olisi aikamoinen hasardi radalla.
Mulla live timing on sopivasti 10sek bbc:n kuvaa edellä, kovalainen vetäny ihan siedettävän kierroksen ja hrt:kin päässys radalle :thumbup:Miten toi live timing on minuutin myöhässä maxin lähetykseen verrattuna? Viime vuonna (ja aiemmin) se oli muutaman sekunnin edellä sitä.
Ei minulle Rellun vauhti ollut millään lailla yllättävää.Renaultin meno yllätti.
Hitaus, ja varsinkin Heidfeldin vähän ihmetyttää kyllä.Ei minulle Rellun vauhti ollut millään lailla yllättävää.
No Heidfeld ihmetyttää lähes aina, on alla mikä auto tahansa.Hitaus, ja varsinkin Heidfeldin vähän ihmetyttää kyllä.
Eipä tuo nyt ainakaan mikään yllätys olisi, jos noin kävisi.ei taideta lotuksella mennä(kään) toiseen osioon.