Automenu
Well-known member
Voisi silti käyttää järkeä.Toisaalta jos ei yritä, niin ei niitä ohituksia tulekaan.
Voisi silti käyttää järkeä.Toisaalta jos ei yritä, niin ei niitä ohituksia tulekaan.
Barrichello yritti tappaa Rosbergin. "THAT WAS HORRIBLE!" :alppu:
koska yritti :nope:Pääsi muuten ohi!!
nojoo mutta tossa nyt jätettiin suurinpiirtein jarruttamattakin ja toivottiin että nico päästää suosiolla :nope:Toisaalta jos ei yritä, niin ei niitä ohituksia tulekaan.
Ei tuo ollut lähelläkään mitään "ohitusyritystä", lähinnä Barrichellolta tuollainen "enpä nyt viitsi jarruttaa kun olen jo niin vanha"- magical moment :thumbfh:Toisaalta jos ei yritä, niin ei niitä ohituksia tulekaan.
On vähän eroa tuossa Rubensin törttöilyssä jos verrataan vaikka Kobaan joka ton homman osaa. Rubens tuli suht hiljaa tasaisesti suoraan kylkeen, ei tossa ollut mitään järkeä. Ei voi sanoa edes hyökkäykseksi.Jos noita kamikaze ohituksia olisi enemmän, niin kuskit osaisivat varautua moiseen. Mä olen tuollaisten tekojen kannattaja
Jep, nyt alkaa pikkuhiljaa vituttamaan ettei Kimi päätynyt tuohon Heidfeldin tilalle. Kivahan se on rallissa nysvätäKylläpä Renaultilla varmaan menisi hyvin jos Kubica olisi kehissä. Petrov vetää mainiosti. John Player Special -värityskin kiiltää komeasti.
F1-LIve-seurannan mukaan kekseyttäjä on Trulli? Vai onko se Kovis sittenkin?Kovalainen jäi radan varteen.
Kovalainen on.Vai onko se Kovis sittenkin?