Kuivan kelin kisaksi kyllä aivan käsittämätön tapahtuma. Kaikki tuntui muuttuvan tahtiin, jota tapahtuu vain sadekelin kaaoskisoissa.
- Avain Vettelin voittamiseen on lähdöissä. Jos saksalaisen päästää kärkeen ja karkuun, niin ei muilla ole juuri asiaa haastamaan.
- Alkavatko tallit säästämään renkaita aika-ajoissa, jotta kisassa olisi paremmat mahkut? Jos ei Q2/3:ssa onnistu veto ensimmäisellä kerralla, on melkein parempi jättää leikki sikseen ja olla ajamatta.
- Webber. Sijalta 18 palkintopallille. Siis haloo. Aivan käsittämätöntä... jotain Watsonin ja Räikkösen nousun tapaista.
- Force India näytti kisan alussa hyvältä, mutta hyytyi sitten.
- Samoin Ferrari. Alussa pysyivät hyvin kyydissä, mutta eipä vauhti riittänyt lopulta mihinkään.
- Nicon voiton puolesta tuli jännättyä hetken aikaa, mutta ihmeellisesti Mersu sai homman töpeksittyä. Pitivät kaksi kierrosta liian kauan kuluneilla renkailla radalla ja sitten alkoikin jo gaso loppua. Sentään auto kulki melkoista vauhtia, joten eiköhän hopeanuolet (kyllä, jopa Maikköli) nähdä pallilla tällä kaudella.
- Jos Mersu nosti osakkeitaan, niin Renault kyllä oli täysin kadoksissa. En muista näiden miesten kisasta kuin, että Rellulla taisi olla korkein huippunopeus (322km/h).
- DRS-alue vaikutti sopivalta ainakin välillä. Selvästi tosin joillain oli huomattavsti helpompaa päästä ohitse kuin toisilla.
Kun Kiinan borerinkulallakin saadaan tällaista kisaa, niin mitähän Turkissa sitten :ahem: