Formula 1 - 2011 - Turkki: Harjoitukset

Lunssila

Well-known member
Kasimutkaan oli kertynyt jo aikamoiset kumimuruset linjan ulkopuolelle. Saa nähdä mitä ne on kisan loppupuolella.
Nyt siellä on pistetty ukot harjojen kanssa siivoamaan. :D

Viimeksi muokattu:

Joni

Well-known member
Pitkästä aikaa! :cool: Millon viimeksi Salo ollu selostamossa? Kyl siitä on aikaa.

odetus

Well-known member
Olikohan grafiikassa jotain häikkää vai vetikö Vettel 8 mutkan läpi DRS päällä?

Polar

Well-known member
Hienosti menee Mersu ja mikä parasta, Schumi on kaksikosta
se nopeampi, ainakin vielä. Tässähän oikein innostuu, jokohan vanha mestari
tänä viikonloppuna taistelisi podiumpaikasta. Ferrari ei vakuuta kyllä vieläkään, harmi.

Veidt

Well-known member
Ilmeisesti ainakin DNA:n verkossa näkyy MAX ilman korttia..? Liekkö koko viikonlopun.

Tai kortti varmaan pitää olla mutta ilmatteeksi kuitenni.

Viimeksi muokattu:

Sam the Man

Registered Yes-man
Kyllä toi Salo ryhtiä tuohon selostukseen. Muutama hyvä kommentti. Tervetullut parannus!

Perheemme juniorit näkivät ruudussa punaisen auton ja kysyivät "Isi, onko toi se itkupilli? Vastasin, että ei se on sen tallikaveri Massa... Alkaa oppi menemään perille. :D

Joni

Well-known member
Jännittää miten Schumin vaihtu säilyy aika-ajoihin! :ahem:

rikke

Well-known member
Timppakin kuulostaa huomattavasti ryhdikkäämmältä Salon kanssa. Hieno juttu hei!

Mersu on todellakin jo aika hyvässä vauhdissa. Pitää toivoa, että pistävät McLareneille kunnolla kampoihin tänä viikonloppuna.

Pahkasika

Well-known member
Sijainti
Oulu
Eikö ollut koko kautta silloin? Itselle tuli myös mieleen Fuji mutta eikö ollut myöhemmin?
Ei ollut. Itse hankin Maxin vasta kahteen vikaan kisaan, ja silloin ei ollut Kekeä tahi Saloa kopissa, vaan itse Mustakiikari :yuck:

2005/2006 Salo taisi olla täyspäiväisenä mukana, missasi ehkä parit kisat.

Toivottavasti Mersun vauhti on aitoa :thumbup:
Ferrarilla voi olla tiukkaa mahtua Q3:een.
RBR yllättäen ylivoimainen T8:ssa, voivat aukaista takasiiven paljon muita aiemmin.
Mustakiikaria ei ole ikävä.

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
No, ei kai tässä nyt tarvitse alkaa selittelemään tämän enempää, Vettel kenties osoitti viime kauden loppupuoliskolla osaamisensa.
Mä nyt sen verran selitän, että Webber ajoi todennäköisesti uransa parhaita kisoja viime kesänä ja siitä pitää minusta hälle joku tunnustus antaa. Loppukauden Vettel oli Markille toki täysin koskemattomissa, ja mestaruus näkyy parantaneen Vettelin otteita vielä entisestään, eli todennäköisesti viime vuosi jää Webberin parhaaksi mahdollisuudeksi.

formulastara

Well-known member
Sijainti
hki finland
Mä nyt sen verran selitän, että Webber ajoi todennäköisesti uransa parhaita kisoja viime kesänä ja siitä pitää minusta hälle joku tunnustus antaa. Loppukauden Vettel oli Markille toki täysin koskemattomissa, ja mestaruus näkyy parantaneen Vettelin otteita vielä entisestään, eli todennäköisesti viime vuosi jää Webberin parhaaksi mahdollisuudeksi.
Minä en valitettavasti voi antaa tunnustustusta miehelle, joka parin kisan jälkeen - kun tallikaveri jää taakse - alkaa valittamaan jokaisesta mahdollisesta asiasta kätkeytyen "ovelan" aussisarkasmin taakse. Mua ärsyttää sellainen käyttäytyminen suunnattomasti. Etenkin kun on kuitenkin perusteltu epäilys, että Mark oli esim. Monacossa Vettelin edellä ehjän autonsa - hyvän ajonsa lisäksi - ansiosta.

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Minä en valitettavasti voi antaa tunnustustusta miehelle, joka parin kisan jälkeen - kun tallikaveri jää taakse - alkaa valittamaan jokaisesta mahdollisesta asiasta kätkeytyen "ovelan" aussisarkasmin taakse. Mua ärsyttää sellainen käyttäytyminen suunnattomasti.
Tämähän on jokseenkin yhtä hyvä syy pitää kuskia huonona kuin se, jos joku niistä toistaisi voiton hetkellä saman "juhlintarutiinin" sanasta sanaan, samoin maneerein. Onneksi kukaan ei ole niin muovinen.