Formula 1 - 2012 - Hockenheim: Kisan liveseuranta

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Lunssila

Well-known member
Kyllähän siinä hyötyä saatiin radan ulkopuolella ajosta.
Vetteli jo aikasemmin vetänyt kakkosektorin vikan oikeen useasti leveäksi ja hyötynyt. Selvä aikasakko tuosta ohituksesta ja Kimi kolmanneksi.

WebSlave

Trackman
Saubereille hyvä kisa, viides ja kuudes.

Kimille toiseksi paras sijoitus Hockessa.

Hartsa76

Well-known member
Nyt on kyllä mielenkiintoista kuulla tuomariston näkemys Vettelin ohituksesta, koska jos Vettel saa rangaistuksen Räikkönen nousee kolmanneksi tuloksissa.

WebSlave

Trackman
Lonso voittoon ja sebiln ohituksesta ei kyl tiiä , mielestäni oli sääntöjenvastanen. Ei kyllä vaikuta tän kisan lopputulokseen , mutta kumminki.
Vaikuttaa, jos siitä annetaan jälkikäteen drive-thru, eli 20 sek.

VilleH

Banned
Sijainti
Kuopio
Paljo Kimi jäi vettelille?

edit: näköjää 13sek eli ei riittäs 10sekunttia :)
v2: nii toi 10sek siit ku maikkaril osku höpöttää semmosest. Tosin isompia aikasakkoi itse olen nähnyt

jameson

Well-known member
siitä sit kimi nousis kolmanneks jos sebille rankkari. ei se taida kovin kimiä lohduttaa.

Polar

Well-known member
Alonso on kyllä tällä hetkellä täydellinen kilpa-ajaja. Täysin ansaittu, upea voitto.
Kimi oli parempi kuin tallikaverinsa, se riittää minulle. 10. ruudusta neljänneksi on kuitenkin hieno suoritus.

jokke79

Well-known member
Saakelin Nolonso ja Santander. Vituttaa kun me rahotetaan tollasia vatipäitä.

Noh, Kimi neljänneksi mm-sarjassa. Kyllä Team Santanderin alamäki vielä alkaa. Kimille voitot Unkarista ja Spasta, samalla Nolonso keskeyttää molemmissa :alppu:

Banaani

In stereo where available
Sijainti
Manse
Jos Vettelille tulee rangaistus, sen ei pitäisi saada hyödyttää Räikköstä koska kaverilla ei ollut vauhtia kärkikolmikkoon.

F1-fani82

Well-known member
Sijainti
Vantaa
Heikin kisa puoliväliin asti ihan ok, sitten huono.
Kovalainen ajeli pikku hiljaa karkuun Petrovilta kymmenys kerraallaan, kunnes toisen stopin jälkeen tapahtui jotain. Veikkaan autoon tullutta ongelmaa. Kovalaisella huononi sektoriajat stopin jälkeen vrt. ennen stoppia. Viimeisen stopinkin jälkeen ajeli suht vaatimattomia aikoja.

Jan1

Well-known member
Sijainti
Nurmijärvi
Hamiltonille annettiin 2008 Spassa 25 sekunnin penalty kisan jälkeen oikomisesta Kimiä vastaan. Tämä oli vastaava tilanne ja tapahtui myös toiseksi viimeisellä kierroksella.

-Sentteri-

Well-known member
Oliskohan Kimille pitänyt kuitenkin pistää kova rengas tokalle stintille, hävis kuitenkin kymmenen sekka Buttonille siinä. Se on eri asia, miten nopea olisi ollut pysähdyksen jälkeinen kierros, olisiko kovemmilla jäänyt jonkun taakse.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Lonso voittoon ja sebiln ohituksesta ei kyl tiiä , mielestäni oli sääntöjenvastanen. Ei kyllä vaikuta tän kisan lopputulokseen , mutta kumminki.
Mulle on ihan sama mitä päättävät koska normisti Buttonin paikalla tuossa oleva olisi kumminkin kiilannut ulos. Semmoinen kun on okei :thumbdown

F1-fani82

Well-known member
Sijainti
Vantaa
Jos Vettelille tulee rangaistus, sen ei pitäisi saada hyödyttää Räikköstä koska kaverilla ei ollut vauhtia kärkikolmikkoon.
Minun mielestä kyllä pitäisi pudota Räikkösen taakse. Eihän se ole mikään rangaistus vaan tilanteen tasaaminen, jos pudotetaan kolmanneksi.

Muuten antaa kuvan, että kannattaa tehdä tuollaisia pienellä riskillä, kummiskaan et putoa alaspäin siitä missä olit.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.