Formula 1 2012 -Japani - Kisan jälkipöhinät

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Häkä puhuu viimeiseen asti riskien välttämisen puolesta muttei onneksi ollut Kimille mikään velvollisuus tehdä ekaan mutkaan tuloa Alonsolle helpommaksi kun kerran itse oli jo ehtinyt vierelle. Tällä kertaa oli liian vaikeaa olla siinä 3m välissä.
Näin on. Alonso itse ohjasi paikkaan, missä tilaa ei ollut. Kimi olisi ehkä voinut välttää tuon pikkuosuman nostamlla kaasua, jarruttamalla äkäisesti tai ajamalla nurmikolle.. Kummassakin noissa vaihtoehdoissa olisi taas ollut mahdollista saada joku omaan konttiin. Joka tapauksessa väiställä Alonso tilaan jota ei ollut hän olisi menettänyt varmasti useita sijoja.

uuci

Well-known member
Miksihän Häkkinen laittaa Räikkösen piikkiin kolarin? :doubtful:

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
Koska sai aikoinaan Hockenheimissa itse bannia samasta tilanteesta ollessaan silloin Alonson paikalla ja syyttäen silloin Coulthardia, ei kärsi muuttaa näkemystä 18 vuoden jälkeen... Tää siis puhas arvaus.

En itse oikein osaa sanoa, että kenen syy. Jos Kimi olisi ollut Alonson paikalla niin taatusti täällä vauhkottas miten Alonso tahalleen pidättäytyi rinnalla jotta tulee osuma jne..

Kaimann

Well-known member
Sijainti
Karigasniemi
Tais Häkkisen aikaan säännöt sallia blokkaamisen, nykyään taas se tila PITÄÄ jättää jos toinen on vähääkään rinnalla. Tästä kiitos kuullu kenelle kuskeista?? Sattu Alonolla nyt omaan nilkkaan

uuci

Well-known member
Alonso on tekopyhä. Itse vaatii muita jättämään tilaa, mutta ei jätä itse. No Alonso maistoi omaa lääkettä. :p

Razor

Well-known member
Aika helvetin huono vitsi väittää kolaria Kimin syyksi. :thumbfh:

Mangelo

Well-known member
"Tässä on epäilyjä" :D

Ihan niinkuin Kimi ajoi radan ulkopuolelle, päästäkseen sieltä iskemään etusiivenkappaleensa päin Alonsoa :D

Alkaa kuulostamaan espanjalaiselta Turun Sanomien urheilutoimittajalta tuo Franco..

Lobosaurus

Jopefani
Sijainti
Suamesa
"Tässä on epäilyjä" :D

Ihan niinkuin Kimi ajoi radan ulkopuolelle, päästäkseen sieltä iskemään etusiivenkappaleensa päin Alonsoa :D

Alkaa kuulostamaan espanjalaiselta Turun Sanomien urheilutoimittajalta tuo Franco..
Siis eihän siellä radalla ole tarkoitus alkaa kilpailemaan herrajestas. Ihanaa miten hyvä Ferrari on ja paras vaikka joillain se herättää kateutta. Ovat urheilullisesti sysimustia tilanteet, joissa muut autot ajavat välinpitämättömästi kiilatessaan raa'asti toisen optimaaliselle ajolinjalle. Onnettomuuden sentään saadaan setvittyä di Montezemolon rohkaisevilla puhelinsoitoilla sekä Tabascon viettelemällä Maranellon pizzapohjalla GP viikonloppua edeltävien harjoitusten lomassa. Kohti unelmaa veljet, kohti unelmaa.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Tuommoisia keissejä vedelleet epäilyihin...
Petrov ajoi vain oman jatkopaikkansa puolesta hyvää kisaa 2010. Ihan sama, kuka takana on samalla kierroksella :D
Hiton taitavasti Grosjeanin halutaan epäillä järjestäneen Alonson keskeytys Belgiassa 100m ennen neulansilmää :D
Japanissa Alonso ihan itse ajoi viiltämään takarengastaan radanreunassa etenevän kilpailijan etusiipeen :D (ois voinu osua vaan sivuponttooniin jollei olisi oikein työntämällä työntänyt Kimiä nurmikolle)

Loko

Ajatusrikollinen
Sijainti
Tampere
Alonsohan olettaa aina, että häntä väistettäisiin. Oli tilanne mikä tahansa. Aika useinhan se mestarin nyrkki heiluukin siellä ohjaamon ulkopuolella:D
Hmm... Kuulostaa ihan mannelta. Niillä on tätä väistämiskulttuuria ja vähintään nyrkit heiluu, jos ei väistetä.