No esim. hahmo Rentta käväisi ärrällä. Itse käväisin kusella. Ja autot telkkarissa ajoivat ympyrää.Tapahtuikos tuossa viimeisen 15 minsan aikana mitään mielenkiintoista ?
Ehdottomasti, 53 kierroksessa Kimi on hävinnyt kevyesti tuon 15 sek. kun auto puskee ykkössektorissa ja renkaat kuluu.Jotta se siipi kannattaisi vaihtaa, pitää olla ehjällä autolla niin nopea että katetaan se siiven vaihdosta syntyvä aikatappio. Eli kun toivoit siiven vaihtoa, arvelet että ehjällä autolla Kimi olisi sen 15s nopeampi kisamatkalla.
Ei, koska Buttonilla on vielä matemaattinen mahis maailmanmestaruuteen. Typerää kyllä.SSori en oo lukenu toikkia, tää saattaa olla jo keskusteltu, mutta siirtääköhän Mäkki Hämiksen Napin edelle? Eikös se olisi kuitenkin aika loogista?
Mulla on Massan tilalla Button, saat..an Massa...Perkele ois supertriplassa Vettel-Koba-Massa. Go Koba!
Rikkinäinen etusiipi.Tässä pitkin kisaa LiveTimingia katsoneena, Kimi on läpi kisan ottanut eniten takkiin nimenomaan 1 sektorissa. Tälläkin hetkellä eka sektori henkilökohtainen paras 35.8, kun muut vetää 35.0 - 35.6.
Grosjean, samalla autolla eka sektori 35.5.
Toki Kimi on vaihtelevasti muillakin sektoreilla hitaampi - joskus yhtä nopea kun lähimmät kilpailijat.
Mutta tuo eka sektori on se jossa kuvio toistuu jatkuvasti.
Joku perustavan laatuinen ongelma?
Se rikkinäinen etusiipi?Tässä pitkin kisaa LiveTimingia katsoneena, Kimi on läpi kisan ottanut eniten takkiin nimenomaan 1 sektorissa. Tälläkin hetkellä eka sektori henkilökohtainen paras 35.8, kun muut vetää 35.0 - 35.6.
Grosjean, samalla autolla eka sektori 35.5.
Toki Kimi on vaihtelevasti muillakin sektoreilla hitaampi - joskus yhtä nopea kun lähimmät kilpailijat.
Mutta tuo eka sektori on se jossa kuvio toistuu jatkuvasti.
Joku perustavan laatuinen ongelma?
niin ei tarvitse maksaa erikseen formuloiden seuraamisesta
http://www.stream2watch.me/f1-japanese-grand-prix-suzuka-2012-live-stream
Tuli kerralla selväksi.japanese-grand-prix-suzuka-2012-live-stream
Mitäs se sano? Meni ohi.Alonso haukku Kimin lähtökolarista...
Etusiipi... Tuo on kyllä aikalailla rajoilla, olisiko se sittenkin pitänyt vaihtaa. Tankin tyhjentyessä vauhtiero on vissiin kasvanut. Toisaalta track position on myös arvokas. Ohitus vie vähintään sen 1-2 kierrosta ja siinä kuluu rengasta & aikaa.Mutta tuo eka sektori on se jossa kuvio toistuu jatkuvasti.
Joku perustavan laatuinen ongelma?