http://184.106.145.74/fia-f1/f1-2012/f1-2012-13/ita-circuit-FOM.pdfMissä Monzassa on DRS-alue ja mittauskohta?
FOMin tiedotteen perusteella tuo kuva on kyllä perseellään. Eka DRS-mittauspiste on lähempänä Lesmo kakkosta, kuin ykköstä, ja aktivointipiste on selvästi myöhemmin. Toinen DRS-mittauspiste on vähän ennen Parabolicaan kääntymistä eikä vasta mutkassa ja aktivointipiste vasta maaliviivan jälkeen. Azizin viestissä on tarkemmat kuvaukset DRS-pisteistä.
TosiaanFOMin tiedotteen perusteella tuo kuva on kyllä perseellään. Eka DRS-mittauspiste on lähempänä Lesmo kakkosta, kuin ykköstä, ja aktivointipiste on selvästi myöhemmin. Toinen DRS-mittauspiste on vähän ennen Parabolicaan kääntymistä eikä vasta mutkassa ja aktivointipiste vasta maaliviivan jälkeen. Azizin viestissä on tarkemmat kuvaukset DRS-pisteistä.
..ja Ekille pohjat ykkössektoriin.Alesi ajoi 1996 Ferraria Ekin tietotoimiston mukaan.
sanoi myös että alesi on niin ikään italialaisena löytänyt tiensä varikolle..ja Ekille pohjat ykkössektoriin.
Monesti kisan aikana kumpikaan ei siellä kopissa katso TV-kuvaa. Välillä hauskaa, kun arpovat sitten jälkikäteen jotain mikä selvästi näkyi tai joka näkyy kuvissa. Toisaalta, paremminhan se katsojaa palvelee jos keskittyvät siihen, mitä ohjaaja ei näytä. En minä itse jaksa (jatkuvasti) live-timingiä syynätä ellei ole joku ADHD-hetki päällä.Mutta näyttääkö vain yksi nistä TV kuvan? Itse ainakin olen siinä käsityksessä että ne muut näytöt on live timingiin tai johonkin twitteriin käytetty..
Eiköhän maikkari käytä sitä, mitä sieltä kopista sattuu perjantaiaamuna löytyvän. Ei ole vakioitu, kun aina välillä Saari parjaa miten paskat monitorit tällä kertaaOnkohan samanlaiset varustukset täällä kuin kuvan New Delhissä. Kyllä noista jo erottaa kaiken oleellisen