Formula 1 - 2012 - Monza: Ennakot JA Vapaat harjoitukset

Jatseri

Active member
Eka mittauspiste Lesmo 2 lopussa ja aktivointi sen jälkeisellä suoralla,toka mittauspiste Parabolicaan tultaessa,aktivointi tapahtuu pääsuoralla.

SergioCresto

Well-known member
FOMin tiedotteen perusteella tuo kuva on kyllä perseellään. Eka DRS-mittauspiste on lähempänä Lesmo kakkosta, kuin ykköstä, ja aktivointipiste on selvästi myöhemmin. Toinen DRS-mittauspiste on vähän ennen Parabolicaan kääntymistä eikä vasta mutkassa ja aktivointipiste vasta maaliviivan jälkeen. Azizin viestissä on tarkemmat kuvaukset DRS-pisteistä.

Lobosaurus

Jopefani
Sijainti
Suamesa
FOMin tiedotteen perusteella tuo kuva on kyllä perseellään. Eka DRS-mittauspiste on lähempänä Lesmo kakkosta, kuin ykköstä, ja aktivointipiste on selvästi myöhemmin. Toinen DRS-mittauspiste on vähän ennen Parabolicaan kääntymistä eikä vasta mutkassa ja aktivointipiste vasta maaliviivan jälkeen. Azizin viestissä on tarkemmat kuvaukset DRS-pisteistä.
Tosiaan

burb

.
Tyhmän näköinen rata. Onks tää joku Tilken aivopieru?

Hakkis

Hitain hämäläinen
Alesi ajoi 1996 Ferraria Ekin tietotoimiston mukaan.

Jatseri

Active member
Mustakiikari jatkaa tutulla linjallaan väittäen Alesin voittaneen 1996 Kanadassa. Eiköhän näitä saada vielä lisää vajaassa tunnissa :eek:

burb

.
Pikkarainen saa tv-aikaa. Naamalla töllöön kun ei tulokset riitä.

burb

.
Oikein asiasta tehden pynttäydyin ykköset päällä töllön ja livetimingin eteen tuijottamaan kun jengi jäkittää pilttuussa. Olen varmasti ainoa näin nolo hahmo.

Rambpo

Well-known member
..ja Ekille pohjat ykkössektoriin.
sanoi myös että alesi on niin ikään italialaisena löytänyt tiensä varikolle

EDIT- Onhan se osittain italialainen joten olen itse Eki

Viimeksi muokattu:

Loko

Ajatusrikollinen
Sijainti
Tampere
Mutta näyttääkö vain yksi nistä TV kuvan? Itse ainakin olen siinä käsityksessä että ne muut näytöt on live timingiin tai johonkin twitteriin käytetty..
Monesti kisan aikana kumpikaan ei siellä kopissa katso TV-kuvaa. Välillä hauskaa, kun arpovat sitten jälkikäteen jotain mikä selvästi näkyi tai joka näkyy kuvissa. Toisaalta, paremminhan se katsojaa palvelee jos keskittyvät siihen, mitä ohjaaja ei näytä. En minä itse jaksa (jatkuvasti) live-timingiä syynätä ellei ole joku ADHD-hetki päällä.

Onkohan samanlaiset varustukset täällä kuin kuvan New Delhissä. Kyllä noista jo erottaa kaiken oleellisen :rolleyes:
Eiköhän maikkari käytä sitä, mitä sieltä kopista sattuu perjantaiaamuna löytyvän. Ei ole vakioitu, kun aina välillä Saari parjaa miten paskat monitorit tällä kertaa :D

Axhla

Member
Huomaatteko ku ferrarit testaa imua tossa seiska mutkan jälkeisellä suoralla? Koko ajan Alonso Massan imussa siinä. Meinaakohan he käyttää tällaista tiimipeliä aika-ajossa :D?

jameson

Well-known member
Ei tää nyt näytä kovin hyvältä kimin kannalta. Sori pessimismi

Teoderik

Banned
Kiitettävän oloiset hidastetöyssyt joillain ulosajoalueilla. Loppuu se oikominen, stana!