Lainaus Turunsanomista-
Teknisen johtajan James Allisonin työryhmä on paiskinut Enstonen hurjasti töitä, jotta Coanda-efektiin perustuva uusi pakoputkisto palauttaisi vihdoin E20-auton kilpailukyvyn heinäkuun lopun tasolle, jolloin se oli aivan nopeimpien joukossa.
Tiimilähteiden mukaan uuden pakoputkiston odotetaan parantavan auton vauhtia puolella sekunnilla kierroksella. Edellytys on kuitenkin, että Lotus saa sen toimimaan välittömästi, sillä Yeongamin rata on alkuun niin likainen ja liukas, ettei siellä pysty aloittamaan minkäänlaista kehitystyötä, jos kaikki ei olisi aika lailla kohdallaan.
Aika hyvin, jos puolisekuntia kierroksella kohenisi kierrosaika. Toki kaikki pitää mennä putkeen uusien osien säätöjen kanssa, ennen kuin voidaan aloittaa aikuistenoikeasti keskustelut pulensekunnin parannuksista.